Torsdag

Vädret såg bra ut tidigare idag och Wilmas nya vagn kom strax efter 14.00 idag. När vi hade satt ihop den så vaknade Wilma efter att ha sovit middag ett litet kort tag och var jätte ledsen då hon är sjuk och vaknade pga att telefonen ringde. Så efter att försökt få henne att somna och dom märkte att det inte gick så bra så frågade jag om vi skulle gå ut istället och gå då hon brukar somna lättare i vagnen på dagarna, och efter att vi gått en bit så började detta spöregn!! Det tog max 30 sekunder innan jag var helt genomblöt. Men var en liten bit kvar innan vi var hemma igen så det var bara att springa den sista biten. Wilma satt och skrattade och tyckte det var hur kul som helst iaf, men det var inte lika kul för mig som bara hade t-shirt på mig och mina jeans började väga bly.




2008-07-17 @ 17:31:40
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Stackars dig, inte

2008-07-17 @ 17:45:59
Postat av: Marie

Men va fan? Varför är det DU som fixar Wilmas vagn? Varför gör inte Andreas det? Det låter ibland som om du är pappan ffs.

Även fast Emelie och Andreas bor långt ifrån varandra så har dom ju för fan ändå ett barn ihop?! Det är DOM som ska göra såna saker. Fattar inte vad problemet är, sjukt.

2008-07-17 @ 20:12:21
Postat av: Fråga till Marie // Anna

Är du på riktigt? Måste man vara pappa för att hjälpa till med saker ? Hur gammal är du ? Eller ska man skriva hur liten är du ? Trodde det var Wilma som var 1½ inte fisk33ns besökare.



Go for it .... är du vän med det hela så skit i de puckade bimbosarna.

2008-07-17 @ 22:44:44
Postat av: Hanna

Du skriver lite "lulligt". kolla din grammatik!



2008-07-18 @ 10:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n