Today

Pratade med Tessan lite på msn och hon frågade om vi skulle hitta på något idag. Så jag ska åka in till stan efter att jag har gjort mig i ordning och möta henne där, lika bra att ta med ipoden och allt så kan vi sälja den sen på engång också:) Vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men något hittar man ju alltid på tillslut:) Hon åker ju till Alanya om 6 dagar också:O Alla jag känner åker utomlands nu och Alanya verkar ju vara populärt bland tjejkompisarna jag har iaf:) Hoppas att hon får kul där iaf:D
Och det är väl bra att Tessan är med mig när jag sålt min iPod så jag inte blir svag nog och köper snus direkt efter, då det är lätt för mig att köpa sånt när jag har pengar på mig. Är ganska så dålig på att sluta snus och det vet jag själv, så då kan man behöva någons stöd haha;) Eller rättare sagt någon som stoppar en:P
Ska försöka få tag på några som jag inte träffat på ett tag ikväll och se om dom vill gå ut på krogen eller något, då det var länge sen jag var ute och ett bra tag sen jag träffade någon av dom så:)



2008-07-20 @ 12:27:22
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

japp, det kanske jag ska :D hon kanske ska sova hos mig .. men det blir inte förrän vid 8 eller så.. krogen på en söndag? kuuul :P

2008-07-20 @ 12:45:23
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-07-20 @ 13:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n