Tisdag

Idag sov vi alla ganska länge och jag vaknade av att Emelie sa att frukosten var klar, Wilma och jag åt även vita bönor till frukosten. Saknades bara bacon till det sen hade det varit perfekt;) Emelie tycker ju tyvärr inte om vita bönor eller andra bönor heller om jag fatta henne rätt. Sen har vi lekt hela dagen med Wilma och även badat lite med henne. Vi har städat lite men det är inte så lätt att hålla det snyggt när Wilma drar ner allt igen efter en stund. Men det är bra att hon har roligt iaf:) Vi får städa upp allt ordentligt sen när Wilma väl har åkt hem till Nynäs.

Just nu håller jag och Emelie på med maten och Wilma går runt och städar lite för tillfället, ser jätte gulligt ut:D
Idag så ska vi äta Ost & Skinksås, ska bli gott:D Sen kanske vi ska baka lite senare ikväll, får se vad det blir då isf.

Har inte några bilder som jag kan lägga in på bloggen ännu men det kommer:)

Hoppas att ni alla har haft en bra dag, och får en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll:)



2008-07-29 @ 16:37:48
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

hörs verkligen som en härlig dag för er =)

snälla du, kan du inte svara på om ni är tillsammans igen eller bara umgås för att ni tycker om umgänget mellan er. Man blir helt förvirrad. och det skulle vara mkt enklara om du hade svarat på det. så skulle du kunna vara snäll o göra det (A)

//Emma =)

2008-07-29 @ 23:30:29
Postat av: ninni

Hej är du och Emelie tillsammans igen??

2008-07-30 @ 00:12:06
Postat av: Ida

hejsan! :) är ni tillsammans igen? Vore ju jättekul om ni var det, för ni är söta tillsammans :) ha en bra dag!

2008-07-30 @ 10:39:50
URL: http://baeeck.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjälp till med frukosten, din late jävel.

2008-07-30 @ 12:39:40
Postat av: Christoffer

Anonym: Haha jag skulle ju gjort det om jag var vaken, men hade inte vaknat av när dom gick upp. Och Emelie ville väl överaska mig med frukosten eller något:)

2008-07-30 @ 17:04:44
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: MH

Seriös och trevlig blogg! Jag har haft en jättebra dag! :)

2008-07-30 @ 22:45:42
URL: http://www.metrobloggen.se/mh
Postat av: -

är ni tsm igen+!?1!!

2008-07-31 @ 00:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n