Tisdag morgon

Har precis vaknat, och har sovit hur bra som helst inatt:) Vilket var skönt då det var första gången på länge jag sov så här bra, och så ser jag att solen har hittat fram idag också:D Hoppas att värmen är här också, då det är lite trist att det varit så kyligt dom senaste dagarna. Och regnat en massa. Ska snart ta och hoppa in i duschen och göra mig i ordning, skulle försöka hitta på något med Emelie idag, får se om vi åker och badar eller vad vi nu hittar på. Beror väl lite på hur varmt det är och om det håller i sig eller inte också.
Har sett att en hel del av er nya läsare har valt att stanna just nu också vilket är ganska kul:) Nya läsare är ju alltid roligt, men hur ni hittade hit vet jag nog. Men är det någon av er som hittade hit på annat sett än via Emelies blogg så kan ni ju skriva en kommentar om hur ni hittade hit:) Och skulle vara kul om ni andra hade något att säga också, då det alltid är kul att få kommentarer. Sålänge ni inte tänker skriva något elakt, då kan ni lika gärna strunta i att skriva.



2008-07-22 @ 10:43:57
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Jag ska åka ner till båten idag.

Kram Amanda

2008-07-22 @ 11:40:39
URL: http://mosteramanda.blogg.se/
Postat av: josefine

jag hittade hit genom emelies blogg :)

2008-07-22 @ 11:53:55
Postat av: Therese

Ja jag hitta hit via lillasyster Sofies blogg.. Läser inte jätte flitigt på din blogg, men nån gång då och då.. Ledsen för att det sluta så tråkigt mellan dig och Emelie.. Men kul att ni kan fortsätta vara vänner för det är inte det lättaste att vara med sitt ex.. Ha det toppen! :)

2008-07-22 @ 19:14:25
URL: http://lillamys-tankekraft.blogspot.com
Postat av: Therese

Men jag sa ju det att jag inte läser jätte flitigt.. Men när jag väl gör det är jag kanske lite dålig på att kommentera .. ;) Hur är det annars då med dig??

2008-07-22 @ 19:49:06
URL: http://lillamys-tankekraft.blogspot.com
Postat av: jossan

jag hittade också hit genom emelies blogg :)

2008-07-22 @ 19:52:59
URL: http://jjsefin.blogg.se/
Postat av: Nadia

att du har fått ökad antal läsare är väl ngt positivt ? (ler*)



anyways jag hittade hit genom tessans blogg

ändå alltid lika roligt o läsa din bloggis, bortsett från de dagar då du inte har varit på topp

Kramisar / N'

2008-07-22 @ 21:41:57
Postat av: Tina

Har en fråga till dig.hur klarar du att vara jättekär i någon,älska henne...

Sen gör hon slut,du är jätteledsen för att en vecka senare umgås så mycket med henne.

Jag är ganska mycket äldre än dig och har liknande erfarenheter.

Det går inte.Men antagligen går du o väntar på allt ska bli bra igen,är alldeles för snäll osv...

Men det kanske är så.att ni båda ser tiden an.Det kanskeblir bra mellan er igen,vad vet jag.

Annars funkar det inte om den ena är kär,blir bara ett långt lidande.

Och funkar det så direkt,kanske inte känslorna var så stora ändå??!!

Kulatt höra vad du själv tänker om det hela.

2008-07-23 @ 00:52:49
Postat av: Lova

Är du och emelie tillsammans igen? det verkar så i era bilddagböcker (:

2008-07-23 @ 16:21:34
Postat av: Therese

Jasså.. Hon nadja har hittat till dig genom min blogg.. synd att hon inte hade länkat sin blogg, om hon nu har nån.. COOLT!

2008-07-23 @ 19:29:39
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n