Svaren!

Hur gammal var du när du bärjade snusa?:)
- Jag började snusa när jag var 12 år tyvärr, men då var det bara för man tyckte det var "coolt", och det var typ där någongång jag började få mitt beroende. Men första snusen tog jag när jag var runt 10 år typ. Rekomenderar ju inte någon att börja snusa iaf, men det är bättre än att röka trots allt.

Är du orolig att emelie ska gå tillbaka till granis?
- Jag var väl ganska orolig för det i början, men det är bättre nu. Och om det är vad hon vill så vet jag att hon blir lycklig, då hon funderat på det länge. Isf är det ju vad hon vill innerst inne, och då blir jag glad också:) Som jag sa innan, hennes lycka är det viktigaste just nu:)

Hur många småsyskon har du egentligen? :) Och vilka är hel/halvsyskon med dig? Det såg ut att vara många. :P
- Jag har 6 småsyskon:) Jag har inga helsyskon, då jag är pappas enda barn. Jag har 3 halvsyskon 2 systrar och 1 bror. Och sen så är det 3 stycken bonus syskon som är min mammas sambos sedan tidigare, men jag räknar dom som mina syskon också:) Min lillebror är halvbror med oss alla dessutom:)

Varför har ni gjort slut för?:/
- Det är en fråga som jag tycker Emelie ska svara på, om hon vill att ni alla ska få veta varför och allt sånt.

Vad var anledningen till att det tog slut? Och om du fortfarande inte vet det, vad var hennes anledning till att göra det?
Hur blir det med resan som hon skulle med på?
Tror du att ni kommer bli tillsammans ign?
Varför ville hon förlova sig méd dig om hon funderat v'ldigt länge ¨på att göra slut?
Är du rädd för att hon ska gå tillbaks till Granis`?
- Jag har fått en förklaring av henne och sen så har hon sagt att det inte var helt så som hon sa efter det, så jag vet faktiskt inte helt. Därför säger jag inget om det heller, då det är tillräkligt många spekulationer ute i luften redan.
Resan får vi se hur det blir med, hon ska tänka på det ett tag till. Hon har tillräkligt just nu så tänker inte tjata mera om den just nu iaf.
Just nu i detta läge vet jag ju inte vad jag ska tro om något typ, men jag hoppas att vi blir det igen iaf, då tiden med henne var helt underbar:) Underbar men kort.
När vi förlovade oss så tänkte hon inte i dom tankarna, isf hade hon inte sagt ja när jag frågade. Jag vet inte hur länge hon funderat men någon vecka iaf skulle jag tro.
Jag var mer "rädd" för att hon skulle det i början iaf. Men om hon skulle göra det så hoppas jag att det är vad hon verkligen vill och att hon blir lycklig iaf.

Hur har din sommar varit då, ? bortsett från privatliv ?
- Min sommar har varit helt underbar fram till Lördagen förra veckan i princip. Har väl bara varit med Emelie i stort sett hela sommaren, jobbade ju en hel del och då träffades vi inte så mycket om dagarna. Men vi var ju med varandra hela kvällarna ändå:)
Vi har varit hos min mamma och sånt också, vilket var ganska trevligt ändå:) Det tror jag att även hon och min familj också tyckte:) Hoppas att det duger som svar:)

Är du och Emelie bästa kompisar nu?
- Vi har alltid kunnat prata med varandra om exakt allt, även när vi var tillsammans:) Så oavsett om vi är ett par eller bara vänner så blir vi bra(om inte bästa) vänner och/eller par:)

Tror du att Emelie och Andreas kommer bli tsm igen?
Det är det enda viktiga.

- Hade jag fått den frågan för 1 vecka sen hade jag nog sagt ja, men just nu tror jag inte att dom kommer det. Men bara för att jag tror det så betyder det inte att det blir så eller inte.

Jag tänkte bara höra hur det går med ditt jobb? :) Har du semester nu och så, eller?
Vad har du annars för framtidsdrömmar, vad tror du att du kommer göra längre fram (vad det gäller såväl boende som arbete)?
- Jag har inget jobb längre, varför har jag ingen lust att skriva här tyvärr. Men så är det just nu angående jobbet men jag har börjat söka andra jobb nu iaf. :)
Ja framtidsdrömmar, ska väl skaffa mig en egen familj så småningom(om något år kanske? men det är inget man alltid kan bestämma så:P) Jag vill flytta till en annan stad, typ Nyköping eller något sånt då jag tycker det är på tok för mycket folk i den här stan, och vad det gäller jobb så är jag väl mest inne på något som har med typ teknik att göra av något slag. Då det är något jag alltid varit intresserad av:)

Hur blir det med resan som Emelie skulle med på?
- Det får vi se längre fram som sagt, Emelie har annat att tänka på just nu men jag hoppas iaf att hon vill följa med ändå:)

Vilka är alla barnen på bilden som du lagt in?
- Det är mina syskon:) Sofie - Sandra - Louise - Linus - Pontus - Emelie:)

Är ni tillsammans igen?
- Nej, vi är inte tillsammans igen. Skulle gärna vilja det men behövs 2 som vill för att det ska räknas som ett förhållande:)

Blir det inte svårt att gå vidare när du fortfarande umgås så tätt med Emelie?
- Nej det tror jag inte, det känns bra som sagt. Om det inte skulle kännas bra skulle jag säga till att det kanske är bäst att vi inte träffas så mycket på ett tag. Det var så jag och Tessan fick göra efter att vi gjorde slut, då vi båda tyckte att det var jobbigt.

Det var alla frågor jag hade fått och hoppas ni är nöjda med svaren.



2008-07-19 @ 20:01:49
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n