Sovsvårigheter!

Har sovit i max 2 timmar och kan inte somna om eller något, är hur pigg som helst just nu. Det är sjukt, bara hoppas jag inte blir seg mitt på dagen eller något sånt dumt istället. Idag ska jag åka hem till Emelie, men vi vet inte vad vi ska hitta på idag men något blir det väl. Antagligen blir det väl bada eller något då vädret ska vara hur bra som helst idag igen:) Om inte Emelie har blivit sjuk, hon mådde lite dåligt igårkväll. Hoppas att hon inte blir sjuk iaf, för det finns inget värre än att vara sjuk när det är sommar och varmt ute.

Har väl inte så mycket mer att skriva just nu, men skriver antagligen mera under dagen:)



2008-07-25 @ 05:35:06
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josiee

ojdå:) hoppas du får en bra dag:D

2008-07-25 @ 05:57:45
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Nathalie

jag vaknade med sådär sjukt tidigt idag, helt pigg också. Skumt!

2008-07-25 @ 07:24:45
URL: http://loveyourmisstakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n