SonyEricsson W850i (Walkman-Telefon)

Säljer nu min gamla mobil också, så om någon är intresserad av att köpa den så finns den ute på blocket:) Den har aldrig krånglat för mig och jag säljer den då jag inte har någon användning av den längre, då jag endast använder min nya mobil.

Alla papper och delar finns kvar:) (1 GB minneskort, headset, stereoinkoppling, USBsladd, laddare, böcker, cdskiva.) Mobilen är ej operatörslåst och allt är orginal som det var när jag köpte den. Utom att det finns ett antal spel kvar på den som jag har köpt under tiden jag har haft den.

http://www.blocket.se/vi/17279371.htm?ca=11_s




2008-07-24 @ 20:15:14
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n