Söndag

Idag ska jag åka in till stan och möta en köpare av min iPod, fick ganska många mail och en hel del som ringt hela morgonen om det. Trodde inte det skulle gå så fort att sälja den, men kul ändå:)
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen, tänkte som sagt vara med Jimmy något i helgen. Men ringde honom igår och han är med sin tjej, hon bor i Skellefteå(eller vart det var?:P) så han ska vara med henne nu i helgen då hon är här och hälsar på:) Så får försöka ta kontakt med någon annan istället:)

Pratade med Eddie(Emelies storebror som jag lärde känna i lumpen) och han funderar på att komma till Stockholm snart, och ville träffa mig och en annan från lumpen:) Skulle vara kul att träffas igen men med den pöjken vet man aldrig när han kommer då han har en bit att åka och är en upptagen person:P

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva just nu, men för er som inte märkt det så mår jag iaf mycket bättre nu:)

Tänkte säga att jag håller på att snusa och det går hur bra som helst:) Har inte tagit någon snus på några dagar och själva suget efter en snus har väl blivit lite mindre, även om det är jobbigt när man precis har ätit och sånt:P Men det känns som att jag kommer klara av att sluta denna gång:D



2008-07-20 @ 11:18:04
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha vad duktig du är, och du vet vad jag sagt om du tar en snus;)kommer hålla det, haha(A) Du får ta och locka hit Eddie nu, han har sagt att han ska komma länge, vi väntar ju.

2008-07-20 @ 12:02:04
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Jey

wooohooo, skellhell for fan =)

2008-07-20 @ 13:20:32
Postat av: Nadia

keep the good work up, / LOL , tro mig du mår mkt bätrre o vi läsare, iaf jag hehe, har märk att du har klarat dig gallant !



Kram, N'

2008-07-20 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n