Skit dag!

Ja nu är jag hemma från matchen mellan Djurgården och göteborg och det gick ju inte så bra som det borde ha gjort, och man ska inte skylla på domaren alla gånger men denna gång så är det fan ett måste. Någon som såg matchen som kan säga emot det?
90% av allt han gjorde var helt fel och om han kollar på matchen efteråt så lär han ju skämmas! Åkte aldrig hem till Emelie efter matchen för jag trodde att hon redan hade åkt till Lina, så tänkte att det skulle kännas dumt att komma dit själv och sen åka lika fort igen. Men hon ringde när jag satt på bussen och sa att hon hade väntat, så jag borde kanske ha åkt dit iaf. Plus att hon har mina nycklar som jag också kom på när hon ringde, så det var tur att pappa var kvar då han precis skulle gå när jag kom hem.

Vad jag nu ska hitta på ikväll vet jag inte har ju inga pengar på mobilen heller, så blir svårt att få tag på någon på så sätt iaf. Får väl kolla på msn om någon är hemma och kanske vill hitta på något idag:)


Jag älskar dig och hoppas att du får en underbar kväll med Lina:)



2008-07-12 @ 19:20:42
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

med maria och malin och malins mamma :)

2008-07-12 @ 22:19:38
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: catie

hej, ta det inte personligt men sätt gärna ihop dina ord och bilda korta meningar, men iallfall punkter och kommatecken. blir så jobbigt att läsa annars, hehe.



ha det bra.

2008-07-13 @ 02:00:16
URL: http://catieeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n