Sitter här än

Har inte hänt ett piss än och känns som att jag har varit vaken hur länge som helst, iofs så var jag uppe vid halv 9 så har vart uppe ett tag iaf. Satt och kollade på lite gammla bilder och tänkte att jag skulle lägga upp några här:)



1) Bild på mig och alex från en rolig dag med Emelie, Alex och Tessan
2) En av de bättre dagarna i mitt liv, satt och åt lunch med Emelie i Nynäshamn
3) Bästa dagen i lumpen!


Saknar tiden när vårt förhållande var såhär, går det kanske att få det så igen?
Det hoppas jag iaf<3



2008-07-13 @ 10:55:31
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maria

Första tiden är alltid underbar, sen börjar man ta varandra förgivet! Ni har ju förlovat er o allt, det är inte så att förhållandet håller på o knaka? Ni verkar så deppiga båda två på bloggen!

Lycka till

2008-07-13 @ 13:31:16
Postat av: Nathalie

Ojdå.. Trodde ni var nykära och hade det bra. Men men, löser väl sig. Det har kanske bara gått lite fort allting....

2008-07-13 @ 13:42:29
Postat av: Anonym

om du hoppas så mycket så fixa det..sluta fjanta er.. suck.. sluta förlova er oxå..

2008-07-13 @ 14:32:22
Postat av: Nikki

Man får komma ihåg att alla perioder i ett förhållande inte är bara perfekta stunder. Det kommer nog många tider då det blir problem, men får väl hoppas för er skull att ni kan lösa det.



Livet är vad man gör det till, vill man - så kan man.

2008-07-13 @ 14:51:21
Postat av: Anonym

Jag och min pojkvän har varit tillsammans i fyra år och jag älskar honom mer än någonsin. Men det kan ALDRIG bli eller vara så som det var de första månaderna när man är s.k nykär. Det är bara så förstår inte varför folk är så naiva och går och undrar varför det inte är som i början. Det är bara så och värre kommer det att bli.

2008-07-13 @ 14:52:16
Postat av: madde

Hejsan! Jobbar du inte längre eller har du semester?! :) Hoppas du fick en trevlig söndag till slut. :D

2008-07-13 @ 16:47:11
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: angelica

ni har varit tillsammans 6 månader, och har det redan knas? kanske borde tänka efter lite... förstår inte hur ett förhållande kan vara knas efter sån lång tid. oftast blir det det efter 1 eller 2 året... men 6 månader. kom igen och sluta larva er!

ni har gjort allt för fort, förlovat er och förväntat er att ni alltid ska vara tillsammans antagligen. ALLT har gått för fort, erat förhållande kommer inte vara livet ut !

2008-07-13 @ 18:00:38
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n