Playstation2

Säljer nu mitt PS2 med alla spel då jag inte har tid att spela det iaf, och har även tröttnat lite på det. Dom spelen som är roliga har jag till mitt gamla Playstation One som jag kan spela ändå.(Sämre grafik men jag överlever:P)

Köpte ju detta som ni kanske minns förra månaden och nu är det alltså dags att sälja det. Tråkigt att bli av med alla singstar spel och sånt, då jag började tycka att det var lite kul. Men det är annat som jag prioriterar just nu, kanske köper något liknande någon annan gång i framtiden igen. När jag har mer tid, och pengar över som inte ska gå till annat.

Om någon av er är intresserad av att köpa allt detta eller så, så kan ni ju kolla min annons på blocket.
http://www.blocket.se/vi/17281520.htm




2008-07-24 @ 23:31:44
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hanna

kan man bara köpa playstationet? mitt är trasigt och har de flesta spelen du säljer..

2008-07-25 @ 12:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n