Onsdag

Jag skriver väl lite till då jag måste få tiden att gå lite:P Jag ska som sagt träffa Tessan idag och hon är påväg nu, vet inte om hon har kommit på pendeln eller inte än men hon kommer ju tillslut iaf så:)
Det känns skönt att jag har så många vänner som försöker stötta mig just nu, det är viktigt i såna här lägen:) Även vissa som jag inte trodde skulle stötta mig då jag inte pratat så mycket med dom på senare tid stöttar mig ändå:)
Jag och Tessan ska som sagt byta tillbaka singstar spelen som vi egentligen skulle ha gjort i söndags men det gick inte så bra då pga allt som hände, och sen ska vi väl gå runt och prata eller något. Ska iaf försöka ha lite kul med henne då det var länge sen vi träffades också:)

Jag har fått en hel del nya läsare nu också har jag sett på statistik räkningen. Brukade ha runt 400 unika tidigare och nu är det uppe i runt 1000 så det är väl lite kul även fast ni kommer i ett sorgset läge. Men kan var att ni vill se att man mår bra och kan även vara så att vissa av er gillar att läsa om folk som mår dåligt. Men vad vet jag:)

Som sagt har ni läsare några frågor så är det bara att fråga här eller via mail:)


En gamal bild på mig och Tessan då det inte finns några nya med oss båda på, så tyckte att denna passade in här bara.



2008-07-16 @ 13:09:09
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin

Det var ett fint kort på er två..

2008-07-16 @ 13:20:08
Postat av: Victoria

Såg kommentaren du skrivit i Emelies blogg ( har läst den väldigt länge) om att du älskade henne och sen "vännen:(" med ledsen gubbe, tror du inte att hon har det jobbigt redan? Hon behöver inte ha dig som håller på sådär, hon mår bara sämre av det. Verkligen inget illa menat, men tänk lite på det.. För bådas skull, annars kommer det förstöra er vänskap. Tro mig, jag talar av egna erfarenheter.

2008-07-16 @ 16:13:45
URL: http://victoriabreitz.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vad kul och bra för er att ni två fortfarande är så nära vänner. Jättefin bild också! :)

2008-07-16 @ 16:25:19
URL: http://stillwaters.blogg.se/
Postat av: emeerentia

Fin bild :) Vilken tur att du har så många vänner som kan stötta dig!

2008-07-16 @ 20:18:07
Postat av: mia

hej mosters gubbe.. har läst din blogg.. synd att det har gått som det har gjort,men kul att ni åtminstone e vänner.. ta vara på det så ska du se att det blir bättre en dag..

kram o ha det bäst från din "lilla" moster mia o kusinerna johanna o tom

2008-07-16 @ 20:52:08
Postat av: Angelica

Vilken söt bild :) hoppas allt ordnar sig för dig och Emelie och skönt att du har så många vänner som stöttar dig. Ta hand om dig =)

2008-07-16 @ 23:41:20
URL: http://angeliicaaas.blogg.se/
Postat av: mystiq

Hoppas det går bra för er alla!!

2008-07-17 @ 02:18:18
URL: http://mystiq83.blogg.se/
Postat av: tessan

Tycker bilden var lite lik Emelie =) Men ni var söta tillsammans!

2008-07-17 @ 13:04:00
URL: http://tessans.se
Postat av: Nadia

åååh, jättefin bild på er två <3'

önskar både dig och Emelie all lycka, ! :D

/ Kjamisar !

2008-07-17 @ 17:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n