Måndag

Vi var uppe tidigt idag, och har väl inte gjort så jätte mycket då både jag och Emelie har varit ganska trötta. Men Wilma har ju haft full fart hela dagen för det, hon har lekt en massa, och hon var även med och hjälpte till med maten.(La upp saladen som hamnade utanför skålarna) När vi gjorde tacos:) Efter att vi ätit middag så satte vi på en film och Wilma titta lite då och då, men lekte för det mesta och så fick man leka lite med henne ibland så hon inte blir så tjurig för att hon inte får någon uppmärksamhet.
Vädret var inte någon höjdare hela dagen, så vi har inte varit ute så mycket idag. Utan vi har varit inne och städat lite och sånt under dagen, Wilma ville också vara med och städa då hon verkar tycka att det är roligt.

Resten av kvällen kommer nog jag och Emelie tillbringa med att ligga och kolla på film, och ha en mysig hemmakväll ensamma:)

Det var en som tyckte jag ska försöka få in mer bilder(Och det är säkert flera av er som tycker det) och jag ska bli bättre på det, men jag har inte tagit så mycket bilder på sistonde. Men ska förbättra det då jag också tycker det ser tråkigt ut när det inte är några bilder:)



2008-07-28 @ 23:12:06
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tidde

Är du och emelie ihop igen?

2008-07-28 @ 23:51:28
URL: http://tiidde.blogg.se/
Postat av: Anonym

E du och Emelie tillsammans igen?

2008-07-29 @ 07:26:39
Postat av: emma

är ni tillsammans igen eller?

tycker du borde svara på det, för ni ger konsyiga vibbar om man säger så.

2008-07-29 @ 11:28:16
Postat av: Malin

undrar detsamma som alla andra här, är ni tillsammans igen?

2008-07-29 @ 11:36:13
Postat av: Klara

på din bild så syns det ju att du har gjort eller gör värnplikten? Vart låg du inne?

2008-07-29 @ 11:44:37
URL: http://ubberstubber.blogg.se/
Postat av: Cissi

Är ni tillsammans igen? Med tanke på att emelie skrev "älsk" på bilddagboken så är det ju något på g i alla fall..:P Kom igen, vi läsare är nyfikna ;)

2008-07-29 @ 12:59:49
URL: http://ohcecilia.blogg.se/
Postat av: Nadia

hmm, aaddå, några bilder skulle göra bloggen lite mera livlig, nu är det bara att läsa rinnande texterna, men jag tycker ändå, din blogg är oehört bra, keep up the good work ;)



/kramisar N'

2008-07-29 @ 13:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n