Lördag

Dagen började med att det regnade vilket gjorde att jag och Emelie inte kunde gå ut och bada idag så vi gjorde det bästa av situationen, vi åkte in till stan och gick på en promenad och letade efter något ställe att fika på:) Det slutade med att vi gick in på Sandys vid centralen och satt där ett tag, det var ganska mysigt även fast solen var och gömde sig någon annanstans just då.
Efter att vi varit där så tog vi tåget till Skärholmen och hämtade ut hennes nya linser, och gick sedan runt där men hittade inget kul. Så vi åkte hem till henne och lämnade sakerna och gick sedan ut igen, solen hade hittat fram då så vi la oss och njöt lite av värmen som solen kom med medans vi låg på gräs/berg och pratade lite om allt möjligt.
Sedan tog vi oss en sista promenad innan jag åkte hem igen:) Det var en bra dag och vi hade det trevligt tillsammans, det känns väldigt bra att kunna umgås med Emelie just nu. Även fast allt är som det är, jag känner att vi kan prata om allt och massa sånt. Vilket gör att det känns ännu bättre:)

Resten av kvällen och helgen ska jag tillbringa hemma och försöka få tag på någon vän som inte ska jobba eller något sånt dumt:) Ska nog försöka få tag på Jimmy och se om han är ledig i helgen och vill hitta på något, var ett bra tag sen jag träffade honom nu. Så det skulle vara kul:D

Svaren på frågorna kommer ikväll någon gång:) Så har du någon fråga ställ den i tid;)



2008-07-19 @ 19:17:31
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n