Lördag

Ja nu har bussarna börjat rulla igen iaf:) Det är väl bra men får hoppas att dom inte går ut i strejk sen igen utan att dom kommer överens:)
Idag så ska Emelie hämta Wilma och under tiden hon är och hämtar henne så vet jag inte vad jag kan hitta på då jag inte kan följa med till Västerhaninge för Granis skulle in mot stan sen och det är väl inte så bra om vi sittar på samma pendeltåg då ingen av oss är så jätte förtjust i den andra, skulle bara bli konstig stämning och ingen som skulle säga något typ. Så jag gör bäst i att stanna hemma hos Emelie under den tiden, får väl hitta på något med hennes bror sålänge:) Eller kanske åka och möta Tessan så vi kan byta tillbaka våra spel:P

I övrigt ser dagen ut att bli lugn ska väl vara ute en hel del då Wilma älskar att vara ute och leka:)

Skriver nog mera ikväll om vad vi gjort och så:)



2008-07-05 @ 12:49:57
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n