Godmorgon!

Så har vi kommit till ytterliggare ett veckoslut och det där regnet som skulle vara nu i helgen har jag inte sett röken av ens, men det är väl tur det:) Synd bara att det inte är varmare idag ser inte ut att vara så oerhört varmt ute idag, så blir lite varmare kläder idag ändå. Ska åka hem till Emelie senare idag för att hämte lite saker jag har där som kan vara bra att ha:P Och sen ska jag åka hem igen får se om Emelie följer med isf kanske vi går på stan eller något först men kommer inte hon med så blir det väl raka vägen hem igen.

Blev en tidig morgon idag men man kan ju inte sova bort hela sommaren, synd bara att jag vaknar tidigt när det typ är dåligt väder för första gången på hela sommaren:P Men men inte mycket att göra åt, tråkigt att alla sover just nu också. För det är ganska tråkigt här hemma just nu men får vänta ett litet tag till så kanske någon vaknar:)




2008-07-13 @ 09:27:07
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n