Godmorgon:)

Så har det gått ännu en vecka nu då, undrar vad man ska hitta på idag då? Tror jag ska ta mig tid och gå till arbetsförmedlingen idag och prata lite med dom också. Är ju registrerad och så där, men man måste ju gå dit också någongång ibland:) Har inga direkta planer alls idag, jag vaknade första gången vid 8 men gick och la mig igen efter ett tag och vaknade vid halv 11 och har bara suttit vid datorn sedan dess. Har läst bloggar och kollat runt på nätet bara under tiden:)

Någon som har några förslag vad man kan pyssla med idag då?



2008-07-21 @ 11:18:00
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: *Nataliah*

nej faktiskt inte :p jag vet själv inte vad jag ska göra :(

2008-07-21 @ 14:22:59
URL: http://mittknasigaliv.blogg.se/
Postat av: bjorn

dödslag = samhällskontraktet förverkligats

Thomas Quik tex= skäras i ett halvår och hängas upp i klara kyrkogårdstorn

Eklund etc



och skitstövlar (100 parametrar och köra igenom i dataprogram och få OK)



jfr alternativkostnad (finns ju piller som i Irak)





Förmildrande skäl



100 dip agenter i sv (tex folkrörelser etc)



det blir aldrig bättre



problemet är

"inte rent mjöl i påsen"= egenintresset etc från pedofili till ekonomi till egenintresse (dvs samtliga eu ledare)

Vi har det för bra (nästa konsumentprodukt etc)

Bättre å ha tex som i nazityskland "fricheck"



och folkets mandat



rättsväsendet inte fungerar (sätter inte dit= korruption)



om man hade 1 stat, organisation el fungerande verksamhet el beslut



jfr tänka till idag (från mögelgift till painboll med gift i till pilar som skär igenom så blodet flammar över)



skitstövlarna ska inte leva (ogräs= kanske biljett till en bättre värld på en annan planet)



jfr alternativkostnad (finns ju piller från irak)

rätt eller fel beslut

2008-07-21 @ 15:01:26
Postat av: Therese

du kanske skulle komma hit ju.. hjälpa min pappa med datorn !! men men ..du gör som du vill

2008-07-21 @ 15:58:32
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Milla.

Du är så äckligt söt :-)

2008-07-21 @ 19:12:07
Postat av: caroline

igår var jag ute och fotade lite, annars bara hemma. Idag var vi på high chaparral.



Vill du länka till min blogg ?

Kram.

2008-07-21 @ 19:25:50
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n