Godmorgon

Jahaja, nu var det onsdag också och dagarna flyger iväg.(Ja eller inte fy fan vad tiden går segt just nu. Men men)
Är väl inte fullt lika glad som igår kväll just nu iaf, men det blir nog bättre sen. Sov bra inatt ändå då jag väl kom i säng iaf, det blev lite senare då Emelie kom in på msn när jag tänkt försöka sova så jag pratade lite med henne innan vi båda gick och la oss.

Ibland kan det vara lite jobbigt att drömma, drömmer man för bra blir man besviken när man vaknar och drömmer man dåligt sover man oftast inte så bra. Idag vet jag väl inte vad jag ska hitta på, Tessan säger att hon typ ska tvinga mig att vara med henne även om jag skulle säga nej, för hon inte tycker det är bra att vara ensam i det skick jag är i. Eller vad man ska säga, och sen kommer Emelie hem med Wilma idag och jag har lovat att jag ska försöka åka med och lämna in en vagn imorgon om jag vaknar i tid och sånt, då man måste åka tidigt på sommaren tydligen. Så får se hur hela dagen blir tillslut:)


Trots allt ont denna dag så är denna bild från det bästa den dagen:)



2008-07-16 @ 11:57:35
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

haha.. :P avav egna erfarenheter så vet jag att det inte alltid är så bra att vara själv när man mår dåligt.. du ska ju få glass, vad trånar du om! :P haha

2008-07-16 @ 12:11:16
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Herregud!

Men gud, visa lite respekt och sluta lägga ut bilder på dig och Wilma. Trots att du kanske inte mår så jävla bra så har du ju inte vilka rättigheter som helst. Granis mår inte heller så bra. Herregud!

2008-07-16 @ 13:57:49
Postat av: Lalla

>Herregud!< Precis det jag menade i det jag skrev tidigare, haller med dig.

2008-07-16 @ 15:02:43
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Linda

"Herregud!"

Granis mår inte så bra? ursäkta men vad hade granis med emelies och christoffers förhållande att göra?! Det var för i helvete inte granis christoffer var tillsammans med. Och eftersom han var tillsammans med emelie är det väl klart han saknar wilma också, whats your problem? är du 14 år eller och noll hjärnceller?

2008-07-16 @ 19:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n