God natt

Passar på att skriva ett god natt inlägg medans jag fortfarande är på bra humör:) Då jag har börjat få "humörsvängningar" för tillfället men det "hör väl till" eller något. Men är iaf på bra humör tack vare Emelie och ett par underbara kompisar som gör allt dom kan för att stötta mig iaf:)

Men nu ska jag försöka sova och hoppas att jag kan sova ordentligt inatt då jag sovit som längst 4 timmar sedan i lördags. Men sov gott nu alla och god natt på er:D Och hoppas att ni inte har några hemska drömmar:)






Känner att jag vill lägga upp en bild på Emelie också så känner jag att inlägget ger mer för mig just nu iaf.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



2008-07-15 @ 23:05:55
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: melodie

Tråkigt det där med Emelie, har följt hennes blogg sen hon väntade Wilma då jag fick just min son. Andra folk som klankar ner er är rent ut sagt löjliga eftersom de vet egentligen inte vad de ska säga annars.



Självklart kan man göra misstag i livet men de kan föra gott med sig ändå, att ni är vänner är nog det viktigaste tycker jag. Var och en har nog gjort värre saker än er ändå. Hoppas att du repar dig och Emelie oxå. Lycka till med eran liv.. Vi alltihopa är unga än, vi blir ändå gamla först vid 80 så det är gott om tid.. ;)

2008-07-15 @ 23:22:10
URL: http://elama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n