God kväll/natt!

Jag låg och kollade på film igår och somnade lite för tidigt. Somnade mellan klockan 10 och halv 11 och pga olika saker så vaknade jag vid 1 och kan nu inte somna om igen. Förstår inte att man inte kan sova längre, jag har ju knappt sovit något på 1 vecka snart. Senast jag sov normalt var Fredag-Lördag förra veckan och då var jag ändå uppe tidigt.
Jag har ju börjat skriva mera i min blogg den senaste veckan vilket vissa av er verkar tycka är kul iaf, fler av er besökare som försöker få kontakt med mig på olika sätt just nu också. Det är också ganska kul med nya kontakter, fast vissa vill ju bara ha svar på sina frågor och tror att det går fortare för man har mig på msn. Nästan alla svar kommer med tiden ändå.

Tror jag ska lägga mig och försöka sova igen iaf snart då det inte finns något att göra uppe? Jag har tröttnat på alla mina spel också just nu, så det är lönlöst att försöka få tiden att gå på så sätt. Om jag inte kan sova så får jag väl vila iaf, bättre än inget så är man lite piggare imorgon iaf:)

Glöm inte bort att jag har frågestund så har ni några frågor kan ni ställa dom i mitt förra inlägg:)



2008-07-19 @ 02:17:41
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: G

Du sover väl dåligt för att du antagligen är deprimerad just nu. Äter du dåligt också? För då är du defnitivt deprimerad!



Ett tipps är att ha lite egentid nu när du brytit upp med Emelie...vet att du typ tror att det är bra för dig. Men aaa...du lär se själv sen att det inte är det bästa man kan göra, umgås med ett ex så snart efter ett uppbrott!

2008-07-19 @ 11:47:46
URL: http://darkandlovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n