Fredag

Blev kvar längre än tänkt hos Emelie pga spöregnet som kom igår när vi var ute och gick, mina kläder blev dyngsura och ingen av oss mådde dåligt över att vara med varandra så vi tyckte väl att det inte gjorde så mycket att vi var med varandra ett litet tag till. Och idag har vi inte gjort något speciellt, hennes mormor kom över och vi fikade lite. Och vi skulle gå ut och gå för att få Wilma att somna men hon vägrade somna, så det blev en långpromenad som tog närmare 2 timmar att gå. Wilma somnade efter ca 45. minuter iaf men vi tänkte att vi lika gärna kunde fortsätta gå då det var så skönt väder och vi sällan är ute och går bara vi två ändå så:) Vad jag mer ska hitta på idag är väl okänt än sålänge, har precis kommit hem och är hur trött som helst pga att Wilma vaknade flera gånger inatt och jag kunde inte somna om efter klockan 9 imorse. Så jag kommer väl gå och sova ganska så tidigt idag så jag är mer pigg imorgon:)

Eftersom allt har varit som det har varit så har jag inte svarat på några frågor och jag har fått en del kommentarer så jag orkar inte bläddra igenom allt det och kommer därför ha en liten frågestund om ett tag, som jag startar ikväll eller imorgon och så får ni svaren på söndag eller något:)

Just nu ska jag väl bara ta det lugnt och njuta av sommaren när solen och värmen är framme iaf:D

Jag saknar er alla, och även Mamma och P-O:)



2008-07-18 @ 17:10:15
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecca

dina syskon eller ? :)

2008-07-18 @ 23:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n