Fredag

Nu är det helg igen, och vädret ska bli sämre tråkigt nog. Idag ska jag och Emelie åka till babyland och lämna in en av Wilmas gamla vagnar på lagning för att Emelie ska sälja den sen, och efter det ska vi åka in och köpa biljetter till matchen imorgon.  Ska bli kul att gå på den och det blir väl extra kul för att det var så länge sen som jag var på en match nu och så är det ju mot Göteborg:)

Vad vi mer ska hitta på har vi inte bestämmt än och så beror det ju på vad klockan blir och allt sånt när vi väl är klara med allt:)

Läste i Emelies blogg och tänkte bara säga en liten sak angående en av kommentarerna.

Jenny säger:
En sak jag tänkte på när jag läste svaren på dina frågor.. så svare du att andreas och christoffer inte tycker om varandra.. men jag förstår verkligen varför inte andreas tycker om christoffer men jag har väldigt svårt att förstå varför christoffer inte tycker om andreas.. jag menar vad har han gjort honom för något?

Ja alla vet varför han inte gillar mig och det är en hel del saker som hänt mellan mig och honom vilket ni läsare inte har med att göra enligt mig och därför kommer ni troligtvis aldrig få veta varför jag inte tycker om honom. Han vet varför och jag vet det räcker.



2008-07-11 @ 12:07:55
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lalla

Jag tycker inte ens att du behover ta upp fragan har. Varfor ens lata lasare veta att ni inte tycker om varandra. Du verkar gilla uppmarksamheten du far genom hela den har grejen, men jag tycker att du ska sluta namna Andreas helt i din blogg, det ar respektlost och inte schysst. Far kanslan av att du forsoker javlas med honom i vissa inlagg du skriver.



Hoppas jag har fel, du vet iallafall sjalv.

2008-07-11 @ 13:51:26
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: therese

men vad tråkig du är :D skämt åsido näe men du kan väl berätta, han har ju med glädje berättat till alla på sin blogg varför han inte gillar dig och det är väl inte mer än rätt att du får berätta din version av det hela och varför du inte gillar honom. vem vet ni kanske kan komma på en lösning och prata ut och bli sams igen,för oftast så är det ju missförstånd och just då elaka saker man sagt för man varit sårad eller förbannad bara! tror emelie skulle bli väldigt glad om ni kom överens,iaf lite och inte hatade varandra :)

2008-07-11 @ 14:39:47
URL: http://metrobloggen.se/leonasmamma
Postat av: Christoffer

Till therese: Ja han kanske valde att skriva ut just det men jag tänker ändå inte skriva ut allt det. För enligt mig är det en sak som är mellan honom och mig som inte angår någon annan, så kommer inte skriva ut det nej.

2008-07-11 @ 21:35:19
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: bjorn

Judarna och CIA är ju en fara förstås (i och med hjälper judarna - även Obama har ju sagt så). Dom dödar ju och är överreligiösa och tar uppfinningar och intellektuella ideer (genetiskt, kulturell mem etc). Och rätt till land (englands misstag)= bättre å upplösa landet för fredens skull.

Einstein tex Newton var ju tidigt ute och hade enligt flera kunnat få fram relativitetsteorin (men ägnade sig åt apokalyps och religiösa grubblerier som hämmade hans kreativitet). Även poincare var tidigt ute - bara tankeled till - men var både enligt sig själv lite korkad (tänke långsamt = låg bandbredd som vi idag med biokemi kan förbättra).

Judarna är ju lite falska - utnyttjat förintelsen jfr med försäkringslösningar och ansvar som Bengalien och slavhandel etc förr i tiden.

Man kan ju fråga sig.

Men vi ska ju tänka på väst (helst euroasien).

Det är vårt projekt (det är en sorts strikt logik hos judarna som inte har kreativitet, vårt adelsmärke, ger demokrati, open access och frihet = kanske är lite för generöst men är vårt adelsmärke i kulturell mening). Polarisering med ryssland etc är skadlig likaså.



Einsten tex var ju en horbock (jfr västerländska vetenskapsmän som varit bättre och försökt nå sanningen - det gör ju inte judarna= pengar, makt, egenintresse och utnyttja andra nationer)

Bäst är att få väck dom - etniskt skitfolk som inte tillför något (vi har fel fokus här = samma folk i kristna högern i usa)



http://strikeforcevetansvarreligionen.blogspot.com/

2008-07-12 @ 11:41:13
Postat av: therese

mhmm okij :) de är ju upp till er som sagt men tänkte att båda berättar ju en hel del om era liv på era bloggar oså men värt ett övertalningsförsök iaf.. haha. varför heter du fisken på bloggen? :P

2008-07-12 @ 20:38:02
URL: http://metrobloggen.se/leonasmamma
Postat av: Emmelie

Men alltså har man sagt A så ska man säga B också. Och har man inte tänkt säga B så ska man inte säga nånting alls. Så antingen kan du ju berätta vad som har hänt eller precis som Lalla säger, inte ens nämna han i din blogg. Och du verkar inte ha förstått att när man är en så pass "offentlig" person som du är som skriver blogg så ska man inte ens skriva ut sina privata grejer som att det bara är dig och Andreas det angår. För vi läsare kommer att tjata tills du skriver ut det och skriver du inte ut det, så tappar du läsare. Så går det til i bloggvärlden.

2008-07-12 @ 20:50:29
Postat av: Emmelie

Håller med dig fullt ut Therese.

2008-07-12 @ 20:51:59
Postat av: Christoffer

Jag kommer inte skriva ut det som sagt, och tappar jag läsare pga det så är det inte världens undergång.

Tänker inte säga vad det är som hänt/har blivit sagt bara för att ni läsare tjatar om att få veta det.

Bara för att han inte är min största favorit tänker jag inte säga allt han gör och säger till mig och liknande. Jag tycker inte om honom pga en hel del saker som har hänt och det ska duga som svar för er, och så är det med den saken.

2008-07-12 @ 20:59:39
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Nathalie

assa seriost. jag tycker andreas ar den man borde hoppa pa, for han har uppfort sig som en omogen bebis hela tiden. Folk gor slut hela tiden, det ar val inte Christoffers fel att Emelie slutade tycka om Andreas? Nej, det ar det inte. De blev tillsammans ca fyra manader EFTER Emelie gjort slut med Andreas (vilket jag vet genom att ha last alla inlagg alla skrivit). Andreas uppfor sig som den omogne bebisen han verkar vara och jag ar inte ett dugg forvanad att Emelie valde att gora slut med honom. Hans satt att tvatta smuts mellan honom och Emelie genom hans blogg ar rent utsagt fordjavlig och jag kanner for att garva varje gang jag laser det han skriver. Sa ga och gnall pa honom istallet, det ar ju han som haller pa hela tiden.

2008-07-12 @ 23:28:01
Postat av: Lalla

Men det ar ju for i helvete sjalvklart att Andreas inte ar glad over det som hande! Jag tycker inte att Emelie har gjort nagot fel, att lamna Andreas var starkt gjort av henne om hon ville ga vidare, och jag tycker inte heller att hon gjorde fel nar hon blev tillsammans med Christoffer, det ar inte det det handlar om, det handlar om att killen (C) inte kan halla kaften och lamna Andreas ifred. Andreas har ju accepterat det som hande, men det betyder inte att han maste acceptera Christoffer, iallafall inte redan nu nar det just har hant. 6 manader ar inte lang tid. Den enda kanslan jag far nar jag laser den har bloggen ar "haha jag tog Emelie ifran dig". C, du kanske skulle skaffa dig lite egna grejer att skriva om istallet for Wilma, Emelie och Andreas hela tiden. Som jag sa tidigare, det kanns som du bara vill javlas med honom. Och om du inte vill javlas sa maste du vara javligt korkad som inte fattar att det ar det du gor..

2008-07-13 @ 18:00:29
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men gud kan ni alla lägga av!? Låter som ni känner varenda en i detta drama & vet precis vad som hänt. Så är inte fallet, det är enbart dem som kan hela sanningen. Håll koll på era egna liv istället..!!

2008-07-13 @ 19:23:51
URL: http://ohcecilia.blogg.se/
Postat av: Vannaa

varför lägger sig ens folk i ?? det är christoffers och emelies förhållande..

2008-07-14 @ 02:53:08
URL: http://vannaa.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Men ge er, det är väl ändå deras problem. Tror ni att han kommer berätta bara för att ni tjatar? nej det tror inte jag iallafall...

Om han nu gör det så gör han det för att han vill och det känns rätt. Låt de va, läs och var glad eller så skiter du fullständigt i att läsa om du bara ska klaga.

2008-07-23 @ 12:25:52
URL: http://lifeaboutI.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n