Fortsättning

Jag och Tessan började dagen med att gå runt på stan och leta efter något fik vi kunde sätta oss vid, men kom på att vi båda var ganska hungriga och leta efter ett matställe istället. När vi gick runt så träffade vi Emelie på stan(Granis och Wilma också men dom två fortsatte gå framåt då Granis såg mig.) Vi sa hej till henne och stod där ett litet tag och sedan gick vi vidare. Efter många funderingar så slutade det med att vi käkade på Max:D Haha jag älskar max:D Och efter det så var det fortfarande många timmar kvar innan vi skulle träffa hon som skulle köpa min iPod så vi tog en lång promenad till Slussen och tog sen tunnelbanan tillbaka:)
Det var ganska skönt att tillbringa dagen med Tessan, vi pratade en hel del och hade det trevligt. Vet inte när vi pratade så mycket och hade det så trevligt senast. Känns som att det mesta börjar bli bättre just nu, börjar få bättre kontakt med dom flesta av mina vänner och sånt också:) Har ju blivit att man inte pratat så värst mycket med alla pga lumpen och massa sånt tidigare. Men man börjar äntligen få ordning på allt igen:)
Fick iaf min iPod såld nu, det känns bra att ha en onödig sak mindre här hemma. Även om det inte var den största saken jag sålde iväg.

Resten av kvällen blir lugn iaf, och får se vad den innehåller för roligheter. (Antagligen inge men iaf)



2008-07-20 @ 19:26:17
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: caroline

tycker du ? vad kul.

Vad har du gjort idag ?

kram.

2008-07-21 @ 00:07:04
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n