:)?

Känner mig lite bättre nu efter att jag pratade i telefon med Emelie senast så har jag varit på lite bättre humör av någon anledning:) Det verkade hjälpa lite grann:D och så har jag pratat med min vän Robert(inte han som har en blogg utan en annan gamal klasskompis) och han har försökt få mig på bättre humör enda från början och har lyckats ganska bra faktiskt:) Visste inte att han var så bra på att peppa folk när dom känner sig som mest sänkta!:) Jag tänkte att jag skulle passa på att skriva lite medans jag mår lite bättre så det inte bara blir en deppblogg tillslut:)
Tack för alla snälla kommentarer iaf:) Och varför det tog slut vet jag väl inte till 100% själv just nu men det kommer väl komma fram antingen här eller på Emelies blogg för eller senare iaf så lite tålamod folket;D

Lämna gärna lite flera kommentarer:) Och ställ lite frågor om ni vill det också:D Om det är något speciellt ni vill veta som ni inte tror jag kommer skriva svaret på i bloggen så skicka ett mail, eller det går bra att skicka ett mail annars också så:)

Hoppas att det är bra med er alla iaf:D





2008-07-15 @ 20:46:23
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: malin

Det är bra!

Go å glá kexchoklá!

2008-07-15 @ 21:02:51
URL: http://attitydtjej.blogg.se/
Postat av: Therese

Härligt att du mår bättre nu vännen ! :) om det är nåt du vill prata om så finns jag , det vet du !

2008-07-15 @ 21:07:58
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: sanna

jag har en fråga.. vad gjorde ni med ringarna?? har ni kvar varsin eller hur gjorde ni?

2008-07-15 @ 21:15:22
Postat av: Christoffer

Ja vi har en varsin, jag sa att hon fick behålla den som minne. Eller göra vad hon ville med den. Jag har iaf min liggandes här hemma. Den ligger här bredvid datorn just nu iaf.

2008-07-15 @ 21:19:36
URL: http://fisk33n.blogg.se/
Postat av: Linda

2008-07-15 @ 21:25:12
Postat av: Maja

härligt med ett positivt inlägg, du verkar vara happy vilket är bara bra :)

2008-07-15 @ 22:53:41
Postat av: emeerentia

Hoppas att du mår bättre snart! Allt löser sig ju faktiskt till slut, även om det inte känns så just nu. hoppas även att det löser sig för er och att ni kan fortsätta vara bra vänner även om ni inte fortsätter som ett par :)

2008-07-15 @ 23:46:14
Postat av: sanna

tycker iaf du verkar va en jätte snäll kille

2008-07-16 @ 02:09:33
Postat av: Josse

Läser din blogg och tycker du kämpar på så väl...fick en gång höra ett talesätt när jag var som mest "deppig" : "Det du inte dör av, gör dig bara starkare" och det gäller nog allt....det bästa är som ni kanske att skiljas åt som vänner....ville bara säga att du är beundransvärt stark!

2008-07-18 @ 01:31:47
URL: http://aloggaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n