Badat

Idag så kom Emelie och Wilma hit precis innan klockan 2, och vi bestämmde oss för att gå ner till Glasan och bada:) Tessan ringde samtidigt för att hon var i Stockholm, eftersom hon hade tagit sin spruta idag. Och hon frågade om vi ville hitta på något med henne. Så medans vi väntade på att hon skulle komma till Orminge så gick vi och handlade mat som Wilma kunde äta när vi var där nere, och samtidigt ringde Johanna från Solo. Så jag och Wilma gick ut ur butiken medans Emelie fick gå och handla och prata med Johanna. Vi gick ut för att Wilma inte ville sitta still i vagnen utan skulle ställa sig upp hela tiden.

När Tessan kom så gick vi direkt till Glasan och det var hur skönt som helst där nere i solen, och det var hur mycket folk som helst där också. Tessan hade inga badkläder så hon låg bara och solade, medans jag och Emelie fick bada med Wilma. Wilma tyckte det var hur kul som helst och vägrade gå upp, och när man gick upp ville hon bara gå ner igen. Så det blev ganska mycket badande idag, och det var ganska varmt i vattnet ändå för att vara i Sverige och Glasan.

Efter att vi bada så åkte Tessan hem och Emelie följde med mig hem för att hälsa på min farfar som har kommit hit idag:) Wilma hade somnat så hon sov under den tiden dom var var här. Dom åkte hem strax efter klockan 5 och nu ska jag ut och grilla med dom andra:)

Hoppas att ni alla har haft en lika bra dag som jag har haft:D



2008-07-24 @ 18:42:53
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lillalizzan

Är du och emelie tillsammans igen?

2008-07-24 @ 21:21:11
Postat av: Alexandra

bor du i orminge? vart isf?

2008-07-26 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n