Trött

Ja man kom såklart inte i säng så tidigt igår heller då det inte är det lättaste att sova klockan 19 när man är nattmänniska och inte är van att sova tidigt. Men jag kom upp vid 03.00 imorse iaf och satt i vakten till 05.00 sen gick jag in och käkade lite frukost och ska ut till vakten igen för att sitta där mellan 06.00-08.00 igen. Sen är jag ledig ett tag iaf och då ska jag gå och sova en stund så jag inte somnar när jag sitter i vakten eller något annat dumt.

Ja jag har inte så mycket mer att skriva just nu då jag är för trött för att komma på vad jag ska skriva och sen har det inte hänt så speciellt mycket sedan igår.

Kom på att det var länge sen jag skrev hur det går emd snusandet för mig, och jag måste säga att det är sjukt svårt att sluta men jag har lyckats dra ner en hel del ändå. Vissa gånger när jag stoppar in snusen är det som att kroppen säger ifrån och får mig att må illa, vilket jag tycker är bra för då tar jag såklart ut den och det hjälper lite i slutandet.
Och då är det säkert många som undrar om jag alltid mått illa av att jag snusat och varför jag fortsatt isf. Svaret på det är nej jag har inte mått illa av att jag snusat förrut och har fortsatt snusa för jag har tyckt om snus enda sedan jag började med det men det är inte bra att snusa så jag har bestämmt mig för att sluta trots allt, plus att det börjar bli så jävla dyrt att snusa också! Det är inte värt det nu när det har blivit så dyrt.
Men snusar mellan 1-8 snus varje dag beroende på hur jag mår och massa sånt, har även klarat av vissa dagar helt utan snus. Så jag är nöjd med mig själv än sålänge, det är bättre än att snusa 1-1½ dosa om dagen iaf!

Liten uppdatering då jag inte hann lägga in bilderna i morse för jag hade bråttom ut till vaktkuren igen. Så nu ligger det 3 bilder som jag tog då. Och som ni ser är jag inte så jätte pigg och så har man ju inte världens vackraste frisyr vid den tiden på dygnet haha.

Thats all for now!:)




2008-02-05 @ 05:59:51
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tessan

bra , det där med snusandet Christoffer!
:)

2008-02-05 @ 09:41:43
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Therese

hjälp!!.. fan har du gjort med håret!!?

2008-02-05 @ 15:53:13
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: maria

BAHAHA, firrreeeen haha :D
du vad dryygis i telefon idag höhöhöö, tur att jag gav den till tessan så fort ehehehehe :D

2008-02-05 @ 18:21:23
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Therese

haha. okej. men det är klart man kanske inte bryr sig vid den tiden.men det ser ut som du klippt bort massa "toffsar" här och var.. men men.. :P raka av dig det igen. mycket finare ! :D Pusspuss

2008-02-05 @ 18:39:07
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Anonym

snyggt knullfurrs

2008-02-20 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n