Torsdag

Äntligen är det torsdag och det är bara en dag kvar tills man kommer härifrån och får åka hem en hel vecka:D

Har du permis varje helg?
- Nej inte varje helg t.ex. nästa helg så ska jag sitta i vakten över helgen och sen ha utbildning veckan efter. Men nästan varje helg blir det, var tredje helg är det bara som jag inte är ledig.

Hur började du och Emelie träffas eller vad man ska säga?
- Vi började prata på MSN i slutet på Oktober eller början på November, och då undrar ni säkert hur vi fick varandras MSN och det var via hennes blogg när jag kommenterade och då fick hon ju min mail och frågade Tessan om hon fick lägga till mig på MSN. Sen fick hon mitt mobilnr och vi pratade lite då och då, sen när jag hade ett hyfsat stort problem så var det Emelie som jag kände att jag litade på tillräkligt och kunde prata med om det. Och efter det så vi började prata en hel del om allt och inget, sen efter att vi pratat med varandra ett tag så bestämmde vi att vi borde träffas någongång också. Efter det har vi träffats ett antal gånger.

Hur många har du varit ihop på riktigt?
- Ja det är inte så många som en hel del verkar tro, jag har nog bara haft 3 seriösa förhållanden. Eller rättare sagt 3 stycken som jag har varit tillsammans med tillräkligt länge för att det ska vara värt att kalla det ett riktigt förhållande.

Det var dom frågorna jag fick in nu, kom gärna med fler då det är brist på annat att skriva om just nu.



2008-02-28 @ 12:16:38
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: fanny

hej gå in på hära sidan: http://www.burkar.nu/sprak/japanska
där får du veta vad ditt namn skulle vara på japanska eller hur man ska förklara

2008-02-28 @ 13:24:55
Postat av: fanny

om du får barn vad skulle dom heta då?
hur gammal vill du vara när du gifter dig?

2008-02-28 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n