Tisdag

Känns som att denna dag har varit hur lång som helst! Har inte gjort något vettigt på hela dagen, jag gick och sov igen i 2 timmar efter att jag slutade vid 8 i morse och sen har jag suttit i vakten, halat flaggan och åkt på en rondering.

Det var jobbigt att åka på den ronderingen då det var första gången jag åkte den sedan olyckan och åkte förbi platsen där vi krockade, för er som inte vet så mår jag psykiskt dåligt efter olyckan och vågar inte riktigt åka bil när det är mörkt men orkade inte tjaffsa med dom som skrev schemat idag så jag tog på mig det och åkte på ronderingen iaf. När vi åkte förbi platsen där vi krockade fick jag en obehaglig känsla och det kändes som att jag skulle spy, men det gick över efter ett tag ändå. Det känns skönt att ha gjort det iaf även fast jag egentligen inte vill men om jag inte vill att det ska bli en fobi att åka bil i mörker så måste jag försöka övervinna min räddsla. Det var iaf vad Personalkonsulenten (Typ psykolog) sa till mig när jag var och pratade med henne. Ska dessutom tillbaka till henne denna vecka eller nästa gång vi kommer tillbaka efter permis för att prata mera och prata om hur det har känts under tiden jag har varit tillbaka i tjänst och massa sånt.

Har inte tagit några bilder under dagen och orkar inte nu för jag är för trött så ska typ gå och sova nu så jag får lite sömn inatt iaf.


Många besökare men ändå så få kommentarer! Så lämna gärna en kommentar! :)



2008-02-05 @ 18:52:25
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

usch vad hemskt det där med att åka förbi olycksplatsen.. hoppas du blir bättre och övervinner rädlslan vännen ! Vi hörs. Puss!

2008-02-05 @ 18:57:34
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n