Sista dagen

Jaha nu är helgen snart slut och man måste börja röra sig tillbaka mot lumpen ikväll eller förbannat tidigt imorgon. Men man ska väl njuta av dagen så mycket det går ändå;) Vad jag ska hitta på under dagen vet jag inte riktigt ännu men något hittar jag förhoppningsvis på och ikväll har jag planerat att jag ska gå på innebandy"träning" eller rättare sagt köra innebandy med Swebus på skoj, det är alltid kul att köra med dom. Men det är lite läskigt när en stor busschaufför kommer springandes emot en. Men dom har bra humor och det blir nästan alltid bra stämning när man kör med dom.
Det går i ett bra tempo och jag tror det är ett bra sett att få upp fysen lite mer efter att inte ha sprungit eller något så överdrivet mycket sen i December.

Finns inte så mycket mer att skriva just nu då jag bara har varit vaken i 1 timme. Skriver troligtvis mera ikväll annars lovar jag att skriva något imorgon:)



2008-02-24 @ 13:17:27
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Martina

Nu var det bra uppdatering :P

2008-02-24 @ 19:57:04
URL: http://martiinalovgren.blogg.se/
Postat av: angelica

Läskigt när en stor busschaför kommer springandes mot en? snacka om inge stake i benen!
jag har själv spelat innebandy i x antal år, och om man är självsäker på det man gör på plan oavästt hur stora eller små dom är, så klarar man alltid av att takla dom om man inte är rädd för dom.

2008-02-25 @ 11:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n