Onsdag

Ny dag och nytt schema. Samma sovtider men har chansen att sova 1 timme längre på "morgonen" nu iaf. Har inte lika mkt ledig tid vilket kan vara skönt på ett sätt men det lär ju bli lite jobbigt ändå, har suttit i vakten nästan hela morgonen idag, och är ledig nu till klockan 09.00 då jag ska hissa upp flaggan.. Sen ska jag och en till städa i baracken innan uppställningen klockan 11. så det lär bli lite fart idag iaf. Då går dagen kanske lite fortare än vad den gjorde igår.
Jag somnade typ direkt när jag la mig i sängen igår, jag orkade inte ens ta av mig kläderna, men jag vaknade efter 2 timmar för det blev för varmt. Dom som satt på nattpasset i vakten kom in och väkte mig och Bergh strax efter klockan 03.00 då vi hade försovit oss. Skulle egentligen ha löst av dom då, men dom fick sitta lite längre tyvärr.

Nu är det inte många dagar kvar tills man får åka hem iaf:D 2 dagar kvar sen är man äntligen påväg hem igen. Skönt med så korta veckor:) Man blir lite mer positiv och gladare om dagarna då iaf:D

Har inte haft tid att ta bilder på något idag heller ännu men kommer nog senare iaf:)

Lämna kommentarer tack!:)



2008-02-06 @ 08:09:49
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

ska du hitta på för skojsigt när du får permis då? =)
din lilla försovande unge!:P

2008-02-06 @ 08:39:20
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Lee - Sthlmare i exil

Vad har du tankt att gora efter lumpen? For du slutar da nar Granstedt slutar, val? I typ juni eller vad det var?

2008-02-06 @ 12:11:04
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: elvira

du är elak som förstör mellan emelie och andreas. hoppas du skäms jävla nolla! försöker göra det mer intressant för emelie genom att vara en "gentleman"-.. allt för att vara mer intressantare än ett barn och en gammal pojkvän. fan ta dig..

du tror du är snygg.......... HHAHAHA

2008-02-06 @ 12:59:05
Postat av: Emelie

VEM har sagt att det är christoffer som förstört mellan mig och granis? Och du får det att låta som att jag skiter i Wilma, vilket jag INTE gör. Snälla ge er!
P.S Vadå tror han är snygg, han är ju det;)

2008-02-06 @ 13:11:09
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Lee

Oooh Elvira vad mogen du ar.

Emelie och Andreas ar inte det forsta paret med sma barn som gjort slut och alla dessa skiljsmassobarn overlevde. Ar sjalv ett sadant barn och jag lever och har det jattebra maste jag saga.

SPK: Hoppas det gar bra med lumpen och allt sa dar :)

2008-02-06 @ 13:58:22
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: elvira

alltså förstår du inte emelie? "P.S Vadå tror han är snygg, han är ju det;)" hur moget emelie?

Även om du intte har levt ut din ungdom vilket jag vet att du inte har så är du faktiskt mamma!
Tycker riktigt synd om stackars wilma som har dig till mamma just nu. Innan tyckte jag att du var en utav de bästa mammorna i världen. Ochjag menar det.
Men just nu känns du katastrofal!
Även om det inte var christofers fel att ni gjorde slut så är han en anledning till att du ville gära slut. Antagligen saknade du spänning eller jagvet inte. Men du ger upp en väldigt fin kille som du kommer att ångra..

Andreas är snyggare och mycket bättre än "tjejtjusarn C" Skyll dig själv. Man vet ju vad han är ute efter............. Snart får väl wilma ett syskon..

2008-02-06 @ 18:20:29
Postat av: Sofie

Haha. Christoffer, värsta draman i din blogg :P
Den mest patetiska är juh att denna "Elvira" tycks känna både dig o Emelie, utantill. Toppen, va? Ifall du har tvivlat på dig själv nångång så kan du juh fråga henne, hon verkar juh veta hur du funkar. Hahaha! Tragiskt.
Jaja, nu har kommenterat iaf. O det är juh det du tjatar om hela tiden :)

2008-02-06 @ 18:39:32
URL: http://click.blogg.se
Postat av: Therese

herre gud.! haha..det här är ju löjligt..

2008-02-06 @ 19:18:08
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Emelie

tycker detsamma therese;)

2008-02-06 @ 19:21:08
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: HELT med elvira !

jag är HEEELT på elviras sida, hallå emelie jag trodde på dig ! jag trodde du kunde bli nått,jag trodde du var en bra mamma ,
nu är du helt utee på djupt vatten , uaa tänker inte skriva det jag vill och har i hjärnan . men det är inte fina ord .

lilla gumman du förstör ditt liv om du blir tsm med han . DU FÖRSTÖR WILMAS, FÖR DU BRYR DIG VÄL OM HENNE FORTFARANDE ? !!!

ha ett bra liv (:

2008-02-06 @ 21:13:28
Postat av: Therese

alltså fan tänker ni på :S är emelie en dålig mamma för att hon och andreas inte är tillsammans längre :S vad fan är det med folk??!! skaffa er ett liv ! det är väl för fan bättre att de gör slut för wilmas skull, än att wilma ska drabbas om de kanske bråkar eller så.. det blir en stämning som inte wilma kanske kommer trivas i..

2008-02-06 @ 21:32:29
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: E.

men lilla gumman . det är väl för fan bättre att inte skaffa barn om man lever för att playa killar hela tiden. eller ? :S .VAD SKA WILMA TRO? - NY PAPPA?. men gjort är gjort, hon har en underbart söt liten tjej och emelie kanske borde lägga ner sin tid på gullungen som är VÄRD tiden ist för denna boy som tar den första bästa
>.
TÄNK PÅ WILMA, TÄNL PÅ WILMA, SNÄLLA SNÄLLA TÄNL PÅ WILMA

2008-02-06 @ 21:39:44
Postat av: Emelie

:O WHAT? Vadå playa killar? Helt ärligt vad fan håller ni på med? Moget,verkligen!

2008-02-06 @ 21:48:45
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: maria

hahah jaa jag vet :D höhöh

2008-02-06 @ 21:48:59
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Therese

vadå att Christoffer tar första bästa., du vet fan ingenting om honom så käften!ååhh. blir galen på er idioter som verkligen inte har något liv.

2008-02-06 @ 21:51:20
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: e.

emelie : playa killar betyder ragga flörta med killar (a). Du gjorde slut med anderas och WOOOUUPS så har du en ny PANG BOM, naa det är gullit . går Rykten om att du vart otrogen också .- men vad vet jag om den saken , man ska aldrig tro på sånt man inte ser . så det kan jag ju inte anklaga dig för .. men mkt annat >. vad har hänt med dig .. kolla du tog inte ens upp att jag skrev saker om lilla wilma . du baw ignorerar , alltså hålller du med .

Therese : Han player både DIG och EMELIE at the same time .
säkert någon mer också , aja baja m fy fy

ha det bra gullungar (:

2008-02-06 @ 21:58:02
Postat av: nathalie

men herregud. nog för emilie är en "kändmamma" så måste väl hon få ha sina intriger och sitt privatliv. hon och andreas har gjort slut. och vad skulle det göra om hon träffade någon ny? bättre är det väl om Wilma skulle träffa christoffer nu om det någongång skulle blir dem.
Emilie kan ju vara en bra mamma även fast hon inte är tillsammans med andreas. LÅT EMILIE SKÖTA SITT PRIVATLIV SJÄLV.

2008-02-06 @ 21:59:34
URL: http://nathalief.blogg.se
Postat av: Therese

e: Christoffer playar mig och emelie samtidigt?, okej??. för det första är jag och christoffer endast kompisar och vi umgås. och? som KOMPISAR, men du kanske inte vet vad det är.?
shit alltså. :S

2008-02-06 @ 22:45:10
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Kickan

Skärp er nu för helvete !
Emmelie är samma mamma som som innan, om hon det inte funkar mellan henne och granis är det dreas ensam och vad Emmelie gör och inte gör med Christoffer är ju hennes ensak !
Wilma har en glad mamma, det är viktigt.
Det är en bra sak att som avbryter sitt förhållande när det inte funkar så att dom kan förbli vänner för Wilmas skull.
Skönt att Elvira är så jävla perfekt HAHAHA

Emmelie - You rock girl !!!

2008-02-07 @ 07:25:45
Postat av: Anonym

något är fel på therese och emelie.. Båda är kära i den här playern. Emelie har hamnat fel helt enkelt och det blir ju Wilma som kommer få ta skiten även om emelie inte tror det just nu. Jag tror tillochmed att andreas är orolig för
henne. Man märker ju att både Therese och emelie är dödskära och helt inne i den treeeeevliga C. Men i själva verket är ni playade.

Stackars dumma elaka ego mamman.......
ochhur blir det med syskon till wilma? Säkerligen ett stort plus snart.

2008-02-07 @ 07:29:38
Postat av: maria

Som vän till therese och träffar henne varje dag och o känner denna brutta väl,säga att hon inte är kär i Christoffer.
De är bra vänner, är det olagligt att va vän med sitt ex ?
Tycker det börjar spåra ut rejält nu faktiskt.
Ni som bara läser emelies och granis blogg verkar leva som i en liten bubbla där bara DOM ska vara tillsammans..

Tessan,Emelie o firren skip this shit =)
puuusss

firren ja behöver din datahjäälp höhöhö:D

2008-02-07 @ 08:41:39
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Martina

Att människor kan vara så barnsliga, tänk vad mycket tid de måste ha lagt på att hitta på all den här skiten! Jag tror att Emmelie själv vet vad som är bäst för henne och Wilma, det ska ingen annan lägga sig i. Och alla som skriver att det är ett misslyckande att göra slut, ni ska säkert träffa er blivande man redan nu? Eller så har ni aldrig gjort slut med någon? Tänk efter liiiiite innan ni skriver något, även om jag har förstått att det är svårt!
Emmelie du klarar det här!

2008-02-07 @ 08:43:29
Postat av: Marina

Men herregud! Vad fan håller ni på med?! Emelies liv är hennes, Thereses liv är hennes, Christoffers liv är hans, Andreas liv är hans..vi har inte ett skit med ngt av deras liv att göra. NÄR I HELVETE SKA FOLK FÖRSTÅ DET?! Tycker synd om folk som får skit för att de pratar med Emelie (Christoffer), de har väl inte skaffat blogg för att ta en massa skit från galna "fans"?! Inte så jävla konstigt att Andreas skaffar lösenordsskyddadblogg, eller hur?! Låt folket vara, deras liv är inte våran ensak!

Helt sjukt, den här bloggen börjar ju likna ett jävla forum!

2008-02-07 @ 10:13:27
URL: http://mawina.blogg.se
Postat av: Marina

Men herregud! Vad fan håller ni på med?! Emelies liv är hennes, Thereses liv är hennes, Christoffers liv är hans, Andreas liv är hans..vi har inte ett skit med ngt av deras liv att göra. NÄR I HELVETE SKA FOLK FÖRSTÅ DET?! Tycker synd om folk som får skit för att de pratar med Emelie (Christoffer), de har väl inte skaffat blogg för att ta en massa skit från galna "fans"?! Inte så jävla konstigt att Andreas skaffar lösenordsskyddadblogg, eller hur?! Låt folket vara, deras liv är inte våran ensak!

Helt sjukt, den här bloggen börjar ju likna ett jävla forum!

2008-02-07 @ 10:24:55
URL: http://mawina.blogg.se
Postat av: Frida

Hahaha! Va löjligt!

2008-02-07 @ 11:00:12
Postat av: Mija

Vad är det för patetisk och svartsjuk person som inte ger sig? Nån som blivit nobbad av A eller C? Eller bara rent alltmänt är svartsjuk på Emelie?

http://www.rb.se/sv/StodOss/GeEnGava/

Lägg all den tid å energi på det här istället, och gör lite nytta!

2008-02-07 @ 11:17:08
Postat av: e.

AAAA precis va har blivit nobbade av A eller C . MEN THATS LIFE :)

ha en bra dag,

2008-02-07 @ 15:28:07
Postat av: e.

asså Seriöst jag orkar inte bry mig om era liv längre .

jag har bara en sak kvar att säga : STACKARS WILMA SOM HAR EMELIE SOM MAMMA . DU ORKADE VARA EN ..... BRA MAMMA 1 ETT ÅR SEN FÖLL ALLT , JÄTTE BRA JOBBAT TJEJEN.

TILL WILMA - WILMA JAG HEJAR PÅ DIG OCH DIN PAPPA NI ÄR VÄRDA ETT BRA LIV :) PUSSS PÅ ER

2008-02-07 @ 15:31:39
Postat av: Marie

e = wtf? vad har detta med Christoffer´s bloggen att göra O_o'

2008-02-07 @ 16:36:30
Postat av: Lee - Sthlmare i exil

Åh men Gud E, vad fan är ditt problem... Lämnade dina föräldrar dig eller?? Har du komplex eller? För det verkar fan det!

Min mamma lämnade min pappa när jag var bara några månader äldre än Wilma och vet du vad, skitbra att hon gjorde det. För min pappa var och förblev ett jävla pucko. Nu säger jag inte att Andreas är ett pucko, han verkar jättebra. Men poängen är att ibland är vissa personer inte menade för varandra och då är det mycket bättre att gå skilda vägar!!

Christoffer - ta och blocka E och Elvira, så slipper då sådan här skit från dem!

2008-02-07 @ 16:49:20
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: Sofie

Måste juh bara säga en sak, Det är juh helt fantastiskt att "E" inte orkar bry sig om era liv längre. Borde hon inte gjort från första början.
O Christoffer, jag hejar på dig ;P Haha!
(P.S. Ja, jag är också "playad" av Christoffer! Haha!)

2008-02-07 @ 16:55:52
URL: http://click.blogg.se
Postat av: Therese

haha bra sofie. !! :D håller med dig..Heja Christoffer!! vilka puckon det finns alltså..suck! ;)

2008-02-07 @ 17:27:49
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: linda

Det är ju nästan så Big Brother inte behövs längre, det räcker ju med att läsa om det här lilla triangeldramat.. eller fyrkantdramat.. eller vad man nu ska kalla det.. :P

2008-02-07 @ 18:09:18
URL: http://angelinside.blogg.se
Postat av: Linda-Marie

varför får man en känsla att E är Granis som är bitter på att det har tagit slut och måste skylla på någon...

2008-02-07 @ 19:34:57
Postat av: Lee - Sthlmare i exil

Linda-Marie: Moget! Verkligen, jattemogen kommentar.

2008-02-07 @ 19:39:00
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: Anonym

E står för efterbliven

hahahah

2008-02-07 @ 21:44:17
URL: http://ebbapetri.blogg.se
Postat av: Linda-Marie

Lee - Sthlmare i exil. Ja verkligen jättemogen kommentar. Vi kan ju inte alla va lika mogna som du verkar vara. Idiot. Om jag har en känsla så får jag ha den. Men du är väl E(fterbliven)

2008-02-07 @ 22:59:40
Postat av: e.

måste faktiskt som bra person försvara Anderas häär. "e" är INTE Anderas .

hahah naaa, a jag är rätt efterbliven :j

2008-02-08 @ 12:18:59
Postat av: Frida

Ja va skönt att E äntligen slutat bry sig och kanske rentav går o skaffar sig ett eget liv! Hahaha! Jäkla tönt! Om du bara har elakheter att spy ut kanske du kan stå för vem du är! Eller?

2008-02-08 @ 13:37:09
Postat av: e.

klart jag kan stå för den jag är :D

men fattar inte varför jag skulle, gör det saken bättre ?

btw , jag har inte sagt nått taskigt ? :s

2008-02-08 @ 13:45:39
Postat av: Lee - Sthlmare i exil

Kallar du mig idiot eller? Det verkar mer som om du ar det. Varfor skulle Andreas kalla sig sjalv for E och halla pa sa som E har gjort? Vax upp for fan, javla pucko.

Och jaa, din kommentar var javligt omogen.

2008-02-08 @ 14:12:17
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: Anonym

att du ens kan......

2008-02-08 @ 17:35:02
Postat av: Julia

grejen e ju att Emelie o andreas får jättegärna göra slut men har man barn ihop och bor ihop så börjar man inte dejta en annan kille innan allt är avklarat och upprett,., speciellt inte när emelie fortf bor hemma hos andreas!! det är en "regel" som jag tror de flesta skulle följa vare sig man har eller inte har barn!! Jag tycker som många andra att emelie verkade vara en supersmart o gullig tjej o bra som mamma till wilma, men nu,... suck... stackars andreas... inte det att du inte är kär i honom längre utan att du påbörjar nåt annat innan ni har gjort ett ordentligt avslut!!! fyfan va hemskt o va andreas o veta att du går till christoffer ´på kvällarna o sover där och så... suck suck får ont i hela kroppen av tanken! som sagt.. avsluta det här snyggt nu istället emelie så komemr du själva må så jävla bra sen!!!

2008-02-08 @ 17:49:01
Postat av: holy!

Nu har du fått kommentarer i alla fall. Grattis!

2008-02-08 @ 18:57:14
Postat av: Linda-Marie

Lee - Sthlmare i exil

du verkar ta åt dig så då är du väl en!
Sedan finns det väl gott om personer som spionerar på andra bloggar och trakasserar just för att de är bittra på personen.

2008-02-08 @ 23:28:48
Postat av: Frida

E. hur gammal är du? 13?

2008-02-09 @ 11:39:29
Postat av: e.

15 .

2008-02-09 @ 13:45:43
Postat av: Maja

hahahaha så ball, va fan gör jag ens här

2008-02-09 @ 18:14:48
URL: http://ViUngaMammor.blogg.se
Postat av: Isabell

Haha, allt har blivit värsta triangeldramat. Det är som dokusåpatv. Så löjligt.

2008-02-10 @ 17:17:11
URL: http://isoyabeh.blogg.se
Postat av: sanna

du är bara en liten råtta

2008-02-11 @ 15:02:31
Postat av: Daniela

Bra skrivet Julia. Kan inget annat än att hålla med.

Man ska inte gå runt och säga sådana elaka saker som ni gör. Alla ni, och ni vet vilka ni är. Visa lite mognad och skriv istället nått som kan medföra något bra i denna situation.
Om det nu är så att hon påstartat ett förhållande så tycker jag att det är synd, det har gått för fort och är inte rätt gentimot G. Det är inte ett moget beslut helt enkelt. Bara mina tankar.

Lycka till med allt.

2008-02-12 @ 18:09:58
URL: http://neliz.se
Postat av: Katrina

Alltsååå.. (stackars christoffer, här tar vi över haha) Jag tycker det är SJUKT att man kan vara otrogen (vet je om emelie varit det), men jag vet fan inte ett enda förhållande där någon ej har varit det heller. Jag blev tillsammans med en kille som precis gjort slut med sin tjej och dom hade ett barn på 5 månader... så jag vet hur den situationen känns. Emelie är inte bättre än någon annan här i världen, hon är en helt vanlig tjej. Så varför är det SÅ hemskt att HON gör något sånt här? Menar absolut inte o va taskig mot dig emelie så tro inte det =)

men ge er, ni är omogna som håller på, deras liv, deras val...

2008-02-12 @ 20:01:34
Postat av: sanna

HAHAHAHAH ni e så patetiska.. bara för att denna människan christoffer varit me 2 tjejer så behöver de faktiskt inte betyda att han är en player.. han kanske bara råkt tycka om båda brudarna? å detta om emelie.. vafan, de säger väll sig självt att hon å granis inte skulle hålla ihop hela livet.. knapptkönsmogna när lilla wilma kom. jag tkr iaf inte att emelie gör fel, de hade däremot varit fel om hon stannat me granis för wimas skull.. granis kommer gå vidare p hitta en tjej en bra tjej..=) me hans charm. å vem vet? kanske de håller mellan christoffer å emelieö. man vet adrig. hehehe=)

2008-02-14 @ 00:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n