Onsdag på muskö

Ja då har det gått en dag till och det är en dag mindre tills man får åka hem igen:D Schemat ser ju lite bättre ut då det är jag och Habtai som fick skriva det men vår BVC (Bevakningschef) tyckte vi skulle lägga in lite fler ronder och då la någon in en rond på min och Habtais enda 2 timmars ledighet så vi får bara 2 timmar ledigt idag iaf haha. Efter den här veckan kommer vi vara helt slutkörda, så på fredag kommer jag säkerligen inte orka göra något ansträngande iaf.

Det var ingen som ställde någon fråga eller gav förslag på vad jag skulle skriva om igår så det blev inte så mycket bättre inlägg än såhär just nu, men ni kan säga om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om eller om det är några frågor ni vill ställa.

That's all for now!



2008-02-27 @ 12:25:55
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linn

hm, såg att du hade skrivit en massa om att granis nu på senare har har börjat bete sig omoget osv. som inte en 20åring gör. skriver en massa saker till dig osv? men seriöst, kan du klandra honom? du är på g/tillsammans? med hans f.d flickvän som också är mamma till hans barn...o sen så visst de krävs iaf 2 för att ngt ska hända, men tror du seriöst att emelie hade fallit för dig om inte du hade börjat ta kontakt och flirta?

2008-02-27 @ 17:10:17
URL: http://linz0r.blogg.se
Postat av: nova

okej, hur många har du varit ihop på riktigt?

2008-02-27 @ 17:52:49
Postat av: viktoria

du kan ju skriva hur det blev att du och emelie blev tillsammans eller började träffas eller vad man ska säga? tror jag många undrar..

2008-02-27 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n