Om alla kommentarer

Detta är den snällaste kommentaren jag fått nu sen granis skrev sitt inlägg:

"Fia om Hemma över helgen! Förlåt för att jag säger det här: Men hur fan kan du leva med att du har förstört mellan andreas och emelie? Eller kan du berätta allting från början (om du vill såklart) eftersom vi läsare är ganska involverade i erat liv. Och enligt mej ser det ju ut som att du har tagit din ´polares brud. SNÄLLA BERÄTTA FRÅN DITT PERSPEKTIV!"

Jag skulle kunna berätta allt från mitt perspektiv, men jag har låtit dom 2 skriva om detta istället då jag aldrig velat säga för mycket, då det var många som undrade om dom hade gjort slut eller inte förut, om Emelie hade varit otrogen med mig eller inte. Och alla andra konstiga rykten. Nej hon var inte otrogen med mig... De av er som tror hon skulle kunna vara det känner henne antagligen inte överhuvud taget. Och såg att det är många som inte gillar mig för att granis skriver ett inlägg som får det att låta som att allt är mitt fel. Ja visst jag har varit en av bovarna i allt som hänt, men alla 3 har varit delaktiga i det på något sätt. Vissa saker har Andreas skött mindre snyggt och gjort massa saker som jag inte trodde man gjorde när man ska fylla 20 år snart. Men jag förstår väl honom delvis, man tänker inte så mycket på vad man gör när man gör allt för att få något man förlorat eller håller på att förlora.
Jag tyckte synd om honom och en massa enda tills för ungefär 2-3 veckor sen när han började göra en massa omogna saker. Då tyckte jag han hade gått för långt, någonstans måste man dra en gräns.

Och det bästa är att han skriver att han inte säger så mycket till mig, det är sant för IRL så säger han inget bara kollar på mig men på nätet och via sms säger han en massa saker. Men tänker inte skriva något mer om denna såkallade såpa just nu. Det får vara ett tag till, eller tills det blivit lugnare iaf. Kommer skriva på som innan ändå, när jag orkar och har tid.



2008-02-23 @ 13:02:37
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: fia

tack så mycket:)

eller vi fick iaf en liten förklaring:)
sköt om dig!

2008-02-23 @ 13:38:32
Postat av: Anonym

hur det än är, så känns det som det är du som gjort fel, men blir inte ihop med en 16 årig tjej som är mamma när man känner pappan till hennes barn!

2008-02-23 @ 13:53:58
Postat av: Annelie

Jo men kan du inte hålla med om att det i stridens hetta sägs saker man inte alltid står för ?

Lite annorlunda syn fick jag nu men som sagt det är lögn i helvete att veta vem som gjort vad och sagt vad till vem när man bara är "åskådare"

Men jag står fast vid att du som kompis till A borde väntat tills stormen lugnat ned sig INNAN du ens umgicks med E för känslor i sig kan man inte rå för, men en kompis tjej ..... O nej du är inte ensam syndabock,den andra är E. Sedan att A inte skött sig prickfritt, det har inte med detta att göra för det hade ej behövt ske om ni varit bättre.

2008-02-23 @ 14:05:12
URL: http://www.anneliesweb.com
Postat av: Chevy

Och du var bara tvungen att lägga dig i och bli en av bovarna? varför låter du dom inte bara vara? DET är att sköta saker snyggt inte att sitta och klanka ner på granis för vad han gör eller inte gör. skärp dig och hitta någon annan att stöta på

2008-02-23 @ 14:07:55
Postat av: Linda

Jag är 28 år och jag tycker inte det e konstigt att skicka sms eller skriva. en del får lättare ut sina känslor på det sättet. Det fattar säkert du också att han är helt knäckt och vet inte hur han ska betee sig.
Fyfan vilken mardröm säger jag bara! Usch!

2008-02-23 @ 14:33:12
Postat av: Anna

Kära Christoffer & Emilie!

Tyvärr kommer detta nog att förtsätta ett tag, även om det låter fjantigt så har Emilie & Andreas blivit ett slags "jennifer aniston+ brad pitt" par som enligt fansen SKA vara tillsammans även om dom inte vill/har vuxit ifrån varandra.
Därför kommer elaka + omogna människor hålla på tills Emilie + Andreas vandrar hand i hand genom rosen röda blommblad(sarkastiskt!!)
Skjälv tycker jag att ni ska göra vad ni skjälva vill. Bara Wilma mår bra är allt annat onödigt för oss att veta.

Anna

2008-02-23 @ 15:37:29
Postat av: K

fast emelie har väl inte sagt annat än att dom två har gjort slut. förstår att det inte e så kul o få taskiga kommentarer men det blir ju så när ni är tre styckna och ingen kan berätta i klarhet

2008-02-23 @ 15:48:04
Postat av: Anonym

Förstår att Andreas känner sig arg och ledsen på dig. Man gör bara inte som du gjort. Men så klart har även emelie gjort fel. Men det är svårare att bli arg på någon man fortfarande älskar.

2008-02-23 @ 16:21:59
Postat av: nicole

fegt att inte låta folk säga vad dom tycker. det är som att du inte står för vad du skrivit

2008-02-23 @ 16:37:44
Postat av: Milla

FY FÖR SÅNNA SOM DIG...

2008-02-23 @ 17:28:41
Postat av: Anonym

jag skyller inte på någon nu, men om det är så att det andreas skriver stämmer så försöår jag att han är ganska så iriterad på dig :( men om det inte stämmer så blir man ju ganska irriterad på andreas.

sen en sak. man kan inte styra över sina känslor.
du får känna vad du vill och samma med emelie och andreas :)

2008-02-23 @ 17:39:14
URL: http://havetolive.blogg.se
Postat av: Snyggast i Stan

men du e ju dum i huvudet, du är ju mer omogen än honom, känner du inte de själv? Skaffa dej ett liv istället för att sno någon annans!

2008-02-23 @ 17:41:15
Postat av: Sanna

ärligt är det skönt arr dra över Emelie hon som just fött barn.
Hon är så äcklig och luktar hon verkligen gott där nere.
Hon är väll hoss dig nu så lukta på.
För hennes hår är så smutsigt jämnt

2008-02-23 @ 17:46:53
Postat av: Anonym

Vilken jävla såpa!
Först var du och Tessan ett par, och Emelie och Andreas ett par- de har dessutom en liten dotter tillsammans. Ni umgicks alla fyra.
Idag är det du och Emelie som är ett par.
Mitt i mellan så står en vilsen Tessan, hennes "kompis" har blvit tillsammans med hennes ex.
Andreas är otroligt sviken av sin "kompis" som lagt beslag på hans kärlek och mamma till hans lilla tjej.

Visst, du är inte ensam om att vara boven i det här dramat. Men hur fan tänker du? Tänkte du i överhuvudtaget? Har du ingen skam i kroppen?
Visst kärleken skulle antagligen inte hålla förevigt mellan Emelie och Andreas, de är så pass unga. Men kunde inte du och Emelie varit lite mindre själviska och skött det här bättre? Det måste kännas jättetungt för stackars Andreas.
Jag väljer att inte se honom som ett offer, eller direkt ställa mig på hans sida, men på dotterns!

Men vad vill du med Emelie egentligen, hon är 16 år, hon är mamma till en liten tjej. Vill du leka fina familjen eller vad? Skäms på dig om du går i mellan henne och hennes flicka. Är hon förälskad så kanske inte hon kan tänka riktigt klart. Visa att du är "man" och ta ner henne på jorden. Wilma måste få komma i första hand. Emelie är och kommer att förbli mamma till Wilma. Inse det. Är det en liten mamma du vill ha? Kommer det vara lika intressant sen när du inser att hon inte kan hänga på dig ut på krogen?
Hon har ett ansvar som mamma.
Och vad tänker du på när du springer mellan henne och Tessan? Skärp dig grabben!

2008-02-23 @ 17:47:57
Postat av: Sofie

Ärligt talat Christoffer, jag tycker inte att du ska behöva berätta något för någon överhuvudtaget. De som vill berätta, berättar. Var bara tyst annars :) O det är synd att inte människor förstår att sånt här händer hela tiden.
O du, du får prata när du vill med mig, om du känner att du behöver det :D O vi måste fan festa snart! SNART! :)

2008-02-23 @ 17:54:31
URL: http://click.blogg.se
Postat av: Anonym

undra vem fan som gått för långt? man börjar fan inte stöta på en kompis flickvän, hur pundad
får man vara! hade jag varit andreas hade jag fan slått ihjäl dig

2008-02-23 @ 18:35:06
Postat av: Anonym

idiot. ja jag menar just DEJ!

2008-02-23 @ 18:56:27
Postat av: Martina

Jag tycker att Christoffer verkar mogen nog att veta att Wilma kommer främst. Verkar även som att Emelie vet det också.. Tycker det är jätte rolgit för er att Wilma trivs attr vara med er två.. Nu menar jag inte att han ska bli extra pappa men det är väl skönt att det funkar för dom tycker jag..
Kärlek är något man inte kan styra över!!

2008-02-23 @ 20:15:15
URL: http://martiinalovgren.blogg.se/
Postat av: Lee

Arligt, skit i allt det dar. Jag skrev till Andreas att vems nu felet ar sa uppfor sig Andreas otroligt omoget.

Fattar inte varfor Emelie ska bo kvar dar hos familjen Granstedt i Nynas, det kommer och gor redan nu saken en massa varre bara.

2008-02-23 @ 22:13:24
URL: http://leemikulska.blogg.se
Postat av: sanna

fyfan säger ja bara.. SHAME ON YOU..

2008-02-24 @ 00:45:58
Postat av: Denise

Man kan inte styra över kärleken, den tar sin egna väg. Oavsett om det är en väg som är fel, så är de ändå den rätta vägen för hjärtat.

2008-02-25 @ 12:17:59
URL: http://denisehogstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Det här inlägget skrevs för ett tag sedan, men jag kan inte låta bli att kommentera.
Varför lägger folk sig i så mkt? När, nästintill, ingen av oss vet hur det ligger till, då kan vi heller inte döma.
Agera som vuxna människor, även om jag förmodar att majoriteten inte är det (vilket går att läsa på ert sätta att skriva kommentarer). Jag tar inte ställning för eller emot förens jag vet allt och eftersom det inte är ngt begär, stannar jag kvar i det neutrala läget!

2008-03-03 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n