Natt @ Home

Jaha så missade man sista bussen och skjutsen likaså för man satt "lite" för länge vid datorn haha, planerade att åka redan vid 20.00 men oj vad klockan gick fort och nu är klockan snart 00.00:O
Men jag börjar bli sur på alla som säger att man inte kan sova tillsammans med vänner m.m. istället för att spekulera så kan du ju ta reda på all fakta så slipper en massa bli fel, det värsta är att det nästan bara är en person som säger en sak och får en massa att tro på det.  Ja jag förstår att ni spekulerar också då människan alltid är nyfiken av sig, men snälla tänk er för innan ni skriver saker för det kanske är någon som tror på det ni skriver och ni gör en spekulation till "verklighet" och ni lyckas såra och förstöra för folk.

Hoppas ni fattar vad jag menar iaf. Kommer säkert skriva lite mera då jag inte kommer ha mkt att göra under natten då jag inte har så mycket tid över för att sova sova

Feel free to drop me a comment!



2008-02-03 @ 23:56:53
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej, jag förstår varför alla tror ni haft sex.. eftersom vi inte vet vad som hänt mellan emelie och andreas eller mellan dig och emelie och alla spekulerar de ligger i människans natur :P.. tror även du gör det ibland..

sen e de dumt att folk lägger sig i.. men e väl.. nyfikenheten som tar till alla medel för att få veta sanningen :P..

2008-02-04 @ 00:08:41
Postat av: Christoffer

Jo jag vet och det var det jag försökte få fram med mitt inlägg:P Men ber alla att spekulera för sig själva och inte skriva ner en massa som dom tror för det kan i slutändan såra någon som tror på något som kanske är helt fel och förstör något för en eller flera personer.
Så man ska tänka lite på vad man skriver innan man skriver det.

2008-02-04 @ 00:11:00
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: G

Haha ok...tack för ditt svar, nu kanske jag förstår och fått mitt svar. Så om jag fattar rätt så är Emelie ihop med Andreas.

Men du måste förstå att alla som läser Emelies blogg undrar och när hon beter sig skumt om det och typ inte svarar när man frågar så blir man ju chockad av att se det inlägget hon skrev idag.

Ursäkta om jag verkar dömmande, men jag gillar att säga vad jag tycker :)

2008-02-04 @ 00:24:18
URL: http://Darkandlovely.blogg.se
Postat av: Isabell

Herregud, sluta lägga ut bilder på dig själv hela tiden. Vi har fattat hur du ser ut - Dvs inge vidare.

2008-02-10 @ 17:21:18
URL: http://isoyabeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n