Muskö

Ja då är man ute på muskö igen och vi har ju blivit av med 2 personer i plutonen sen vi var här ute senast så just nu är vi 8 personer som står med på schemat, vilket gör att man typ inte har några raster och det stämmer väldigt bra på mig och Habtai som har 1 timme rast var om dagen, vilket innebär att vi jobbar i 15 timmar om dagen(Med lunch och middag inräknat).
Så jag har ju inte så överdrivet mycket tid till att sitta och skriva i min blogg så kan bli lite dåligt med uppdatering som det brukar bli när jag är inne i lumpen. Dom här 2 dagarna har ändå gått hyfsat bra och snabbt ändå, det är skönt på ett sätt att få lite att göra men sammtidigt är det jobbigt med så mycket på engång.
Det var skönt med lite sol på måndagen, det var ganska så varmt också. Vilket gjorde att det blev härligare att stå ute i solen när man hade utomhuspassen, vilket inte var lika kul idag då det regnat hela dagen.

Vet inte riktigt vad man ska skriva om när jag är i lumpen så kom gärna med lite förslag eller några frågor, men besvarar inte vilka frågor som helst!



2008-02-26 @ 23:31:00
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

idag var det ju en bra uppdatering om vad du gör i lumpen.. =)
iaf lite.. :) hihi

2008-02-26 @ 23:36:27
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: maria

TAACK SÅ MYCKET :D:D

2008-02-27 @ 07:28:40
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Lee

Skriv bara det du har lust med. Har du liksom lust att skriva att det ar trist att sitta inne och kolla pa din rondpartner sa skriv det :P Du skriver ju forst och framst for dig sjalv, inte for andra :)
Har du permis varje helg?

2008-02-28 @ 11:12:53
URL: http://leemikulska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n