Mera kommentarer

För er som undrar varför jag har så jag inte låter alla skriva allt är för att visa skriver saker som sårar andra, och jag tycker det är fel att ni skriver saker som kan såra andra. Men ni gör som ni vill. Jag accepterar dom jag tycker är riktade mot mig om dom är elaka. Men om det är mot någon annan så får dom vara.

Och ja ni vet inte allt och ni får skylla på vem ni vill i det här dramat för det spelar ingen roll vad jag säger för det blir aldrig likadana historier från alla inblandade, har aldrig hänt och jag tror inte det kommer hända här heller så tänker inte lägga ner tid på att "förklara" mig eller något sånt. Det jag vill säga kommer jag säga, och så kommer det alltid vara. Oavsett vad ni alla skriver.

Och till er som tror jag pendlar mellan Tessan och Emelie kan jag tala om att ni har väldigt fel, jag och Tessan gjorde slut i Oktober och har beslutat att vi ska vara vänner iaf. Men jag kan förstå att det verkar konstigt, men det är så det är, jag har alltid haft tjejkompisar jag har kunnat umgås med men man glider ifrån dom också ibland och umgås mindre, men Tessan kommer jag nog alltid ha med i mitt liv. Hon är en underbar vän och henne kan man prata om allt med:)

Idag så åkte jag och Emelie till Globen och käkade och kollade i affärer (ja vi är nästan jämt i affärer men det är så att det är folk som fyller år snart och då kan dom behöva presenter också, och då måste man kolla i affärer så.) Vi gick runt där i någon timme utan att hitta något vettigt som vanligt. Men nästa gång måste vi ju hitta något om vi ska hinna köpa något till Lina iaf innan hon fyller år. Sen skulle hon åka och möta Granis för dom skulle åka till Emelies mamma (Vet inte om Granis skulle med dit eller inte) och vara där ett tag iaf då hon har sportlov och vill vara lite med sin familj också:) Och jag åkte hem igen för att vara lite med min pappa nu när jag är hemma, är ju en del saker som måste fixas här hemma så:)

"Anonym om Mera kommentarer
du äcklar mej. jävla svin! hur kan du göra nåt så IDIOTISKT! å du påstår att granis har betett sej omoget men vad har då DU gjort?! finns inga ord som förklarar hur dum i huvet du ÄR! vrf kan inte berätta dt hela från din synvinkel, som påstår att GRANIS varit omogen? idiotidiotidiot!!!!!!"

För om Granis säger en sak och jag en annan så spelar det ingen roll. Då vet ni inte alls vad ni ska tro istället, så då får ni leva med hans synvinkel, jag bryr mig inte om ifall ni trogna läsare från Granis och Emelies blogg hatar mig eller inte. Jag skaffade en blogg för att skriva om vad jag gör om dagarna för mina vänner tjatade på mig, så skaffade en enbart för det och sen blev det en uppblåst sak av detta. Men nu ska jag sluta svara på era kommentarer som inte har med mina vanliga inlägg att göra. Om man inte har frågestund eller något sånt.



2008-02-23 @ 18:28:50
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: a

åååh, jag bara stör mig, du tycker att han skött sig väldigt omoget, ( du skrev det i förra inlägget) snälla förklara för mig, HUR TROR DU HAN KÄNNER SIG? , seriöst, du kommer och tar din polares flickvän, hon har en unge, hon och andreas har skapat ett nytt liv !, men du dyker upp och pajjar allt, bara säg till alla nyfikna, hur kunde du göra så mot din kompis ?

och det där andra med att han inte säger ngt irl , det är väl självklart, vad är det du vill? att han ska ge dig en jävla snyting? (det är vad jag hade velat ge dig, tyvärr.)

jag tycker bara att det är så himla mesigt gjort, det du gjort är omoget. Visst era val och allt det dära, men tänk inte bara på dig själv, tänk på alla andra också. Bara det att efter 4 månader har du hittat ngn ny , får mig att fundera, kommer det verkligen fungera mellan er två?.

:/ ...

2008-02-23 @ 19:02:31
Postat av: Milla

Ja tänk vad synd det är om dig som lägger in en stöt på en upptagen tjej..buhu
Verkligen fin moral du har. Nu är du väl nöjd när du lyckats splitra en ung liten familj.

Vad tycker dina föräldrar? Är dom stolta över dig.

2008-02-23 @ 19:04:17
Postat av: Anonym

du äcklar mej. jävla svin! hur kan du göra nåt så IDIOTISKT! å du påstår att granis har betett sej omoget men vad har då DU gjort?! finns inga ord som förklarar hur dum i huvet du ÄR! vrf kan inte berätta dt hela från din synvinkel, som påstår att GRANIS varit omogen? idiotidiotidiot!!!!!!

2008-02-23 @ 19:10:47
Postat av: Therese

tack för det du skrev om mig vännen ! :) idiotiska kommentarer du får. suck. förstår inte hur de orkar.. de känner varken dig, granis eller emelie. och visst man kan läsa och sånt. men det är fan inte allt. blir bara irriterad. Om jag var du hade jag inte tillåtit såna där kommentarer då det bara blir ett stort forum här inne..

2008-02-23 @ 19:22:22
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: ebba

oj.. shit.. vet inte om du får fler kommentarer som låter som de innan, men tycker fan synd om dig som måste stå ut med dem.

sen kan jag väl säga tt de inte direkt e coolt att ta en kompis tjej eller att ragga på en kompis ex...allt sånt är fel.. men ingen förstjänar skiten du får på din blogg just nu.

..vad spelar de för roll hur granis beter sig..inte konstitg att han skiter i dig "irl" och skickar en
massa skit på msn/sms.. du hade nog gjort samma sak.

aja hoppas allt löser sig för alla er tre.

2008-02-23 @ 19:59:07
Postat av: Christoffer

Ebba, vi är inte precis kompisar. Och har inte varit så jätte bra kompisar, vi har vart på krogen sammtidigt typ 2 eller 3 gånger och det är typ allt. Sen är vi inte mer än "lumparpolare" och det är samma sak som klasskompisar, man går i samma klass men inte mkt mer.
Och ja det är fortfarande dåligt gjort och allt, men gjort är gjort och nja skiter i mig "irl" gör han väl inte helt men han försöker åtminstonde och ja jag förstår honom. Men försökte bara ge er läsare en större bild. Men som sagt ska sluta skriva om det där innan det blir ett deppforum eller liknande här.

2008-02-23 @ 20:03:27
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: maria

hahaha klart vi tänker på de Firren ;)
Pfftt fast ändå inte haha..ja fan skärpning firren!! :O

2008-02-23 @ 20:11:08
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Martina

Man kan faktiskt inte styra sina känslor även om alla som skriver till dig tror det.. Helt otroligt.. Bry dig inte om dom.. Du och Emelie har rätt att göra precis som ni vill. Dock kan jag förstå om Andreas känner sig sårad och tycker att det är jobbigt. Men han behöver inte skriva sådant om dig.. Han kan ta det med dig Irl istället..
Fegt att ta det över internet..
Ha det bra :)

2008-02-23 @ 20:22:18
URL: http://martiinalovgren.blogg.se/
Postat av: maria

haha yeaah skyll på det Fisken, du ljuger nog bara ;)
Du är SÅ intresserad av mitt liv du läser varje dag haha..
DU är mitt största fan och har vart de VÄLDIGT länge hahah... Jag är en superstar i dina ögon ;)

2008-02-23 @ 20:27:42
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Martina

Ja men det spelar ingen roll om man är blyg.. Då ger man FAN i att skriva sån där jävla skit. Jag blir så förbannad på såna människor.. Kan man inte ta och berätta sin åsikt IRL till personen hänger man tusan inte ut den på internet!!
Tycker det är otroligt starkt av dig och Emelie att fortsätta umgås och skriva om det i bloggen.. Själv hade jag nog inte orkat..
Stå på er :)
Ps Tack tycker designen vart ganska snygg jag med :P

2008-02-23 @ 20:34:08
Postat av: Martina

Blocka dom människor som inte kan bete sig.. Hatar folk som absolut inte kan stå för sin åskit eller som inte kan ha bra argument varför dom tycker si eller så.jag tycker verkligen inte att du ska göra slut eller ge upp Emelie.. Ni är nog jätte söta ilag.. :)

Äsch jag som var stoltast över mitt teckensnitt får väl se över om jag hittar något annant snyggt :P

2008-02-23 @ 20:43:35
Postat av: Therese

fan vad bra sagt martina ! :) håller med dig helt och hållet.. =)

2008-02-23 @ 20:45:01
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Martina

Bra Christoffer släpp hon inte. Hon verkar vara en toppentjej.. Tycker det är jätte kul att ni är tillsammans plus att det är väl roligt att du Emelie & Tessan kan umgås.. Tycker det är jätte bra när man kan vara kompis med sitt ex.. Tycker dock det är jävligt fjantigt av vissa människor och säga att du håller på med bägge två. Tror varken du Emelie eller Tessan skulle göra något sådant..
Nä stå på dig och ta hand om Emelie..
Och blocka idioterna!! :D

Ps. Köp en ny dator då :P :)

2008-02-23 @ 20:52:24
Postat av: Martina

Nä det är klart du inte ska släppa henne :)
Vissa människor tror sig var typ allvetande vilket är helt otroligt jag vet inte allt men jag yttrar mig inte heller om jag inte har något bra argument.. Tänk på det ni innan ni kommenterar om Christoffer och Emelie..
Det är jätte bra.. Har själv en killkompis som jag kommer så bra överens med.. Man måste ha några såna kompisar..

Äh.. Släng skit datorn bort till mig.. Min lever nog inte så länge till :P

2008-02-23 @ 21:13:10
Postat av: Martina

Tycker det är sorligt att ni säkert kommer sluta blogga pga att han skriver såna inlägg. Han vill verkligen att alla ska vara emot dig.. Sorligt..
Nä kämpa på för det är lätt värt det..
Och ta inte åt dig av vad dom skriver.

Jo klart du ska slänga hit den till mih :P

2008-02-23 @ 21:21:56
Postat av: ebba

ahh okej då förstår jag =)

hoppas iaf att de löser sig för alla er..för de verkar ju inte direkt som ni tre har värsta dröm tillvaron just nu

2008-02-23 @ 21:29:33
Postat av: Martina

Ja vem vet.. Lär läsa tils det sker ialla fall :)
Trogen läsare :P
Men du får faktiskt ett klagomål.. UPPDATERA oftare.. Nyfiken av mig och hatar att vänta :P

Haha, Min har en skruvmejsel som sitter bak för att hålla fast nån sorts minne eller vad det nu var..
(inte världens mest tekniska :P )

2008-02-23 @ 21:33:55
URL: http://martiinalovgren.blogg.se
Postat av: Martina

för mig kan du skriva vad du vill bara det är intressant.. :P
Skriv inte om lumpen.. Det är tråkigt det vet jag redan :P

2008-02-23 @ 21:45:18
URL: http://martiinalovgren.blogg.se
Postat av: Martina

Äh skriv om din stortå då.. kan säkert vara intressant :P

2008-02-23 @ 21:49:07
URL: http://martiinalovgren.blogg.se
Postat av: Martina

Haha
Nä men seriöst börja uppdatera :)

2008-02-23 @ 21:55:28
URL: http://martiinalovgren.blogg.se
Postat av: Anna

har inte riktigt förstått de här med alla påhopp i den här bloggen. visst, skit att man ska bli tillsammans med kompisens ex. vem fan har bestämt de? vem har bestämt vad som är rätt o fel. enligt mig är de kärleken som är rätt. och om cristoffer o emelie är kära ivarandra, vem har rätt att hindra dom? ni som försöker och skriver allting här, de är ni som är skit. va i helvete har ni med det att göra. ni vet aldrig om de faktiskt kanske händer er någon dag. för när du väl står där och du träffar en människa du verkligen vill vara med, då kommer du skita i om de är kompisens flickvän, pojkvän, ex eller va fan hon eller han är. kärlek är kärlek o det kan ingen förhindra. tycker fan synd om er som slänger ur er allt här, det måste nog vara för att era egna liv är så patetiska o tragiska o måste slänga ur skit för att känna sig bättre. skit samma om christoffer o emelie håller ihop, vem vet de kanske ändras imon, nästa vecka eller om några månader. men det dom har nu är kärlek, o det är vackert oavsett vad ni tycker är rätt eller fel.

peace

2008-02-23 @ 22:25:45
Postat av: Sandra

Roligt liv man har om man ska hålla på att trycka ner andra! Vafan, ni vet väl inte ens hur allting egentligen ligger till! Låt människorna ha ett eget liv också! Stå på er Emelie, Andreas & Christoffer!

2008-02-24 @ 12:39:43
URL: http://sandrasodergren.blogg.se
Postat av: ew

jag fattar verkligen inte hur du kunde vara så jävla dum i huvudet och stöta på emelie när hon hade pojkvän, som hon dessutom har ett barn tillsammans med. vafan, wilma mår ju bäst om hennes föräldrar är tillsammans. men det har ju du som sagt tagit ifrån henne.

2008-02-24 @ 17:28:17
Postat av: Therese

Håller med Anna..

2008-02-25 @ 09:13:25
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: josefin

Christoffer och Emelie har rätt att träffas om dom vill, om dom känner att det är rätt. Själv har jag jävlgt svårt för att förstå hur båda två kan känna att det känns rätt? :S Man börjar inte träffa och stöta tillbaks på sin pojkvänskompis, och om man för övrigt bor hemma hos honom och hans familj borde man visa någon jävla tacksamhet. Jag kan inte förstå hur E kan se andreas föräldrar i ögonen efter allt detta. Jag hade skämts som bara den, och om det nu är seriöst mellan dom två så kan jag inte begripa hur E kan bo kvar hemma hos A, någon jävla skam i kroppen borde väl ändå finnas :S Jag tror inte man hade reagerat riktigt så som jag och många andra reagerar nu om det var så att e tog ansvar för sina handlingar och val & flyttade hem till sin egen familj igen!!!

2008-02-25 @ 11:47:12
Postat av: elin w

Alltså är ni helt pantade i huvudet eller?! hur kan ni säga att han splittrade deras familj? Han tvingade ju inte emelie att göra slut med andras. Det va ju knappast HANS fel att HON blev kär i honom. Det va ju inte HANS fel att Emelie lämnade Granis. HOn blev kär i honom. SÅDANT FÖREKOMMER I VÄRLDEN! Sen att emelie är 15 är det nog ni hänger upp er på. 15 och barn. ÄNTLIGEN gjorde emelie ngt ni kunde klaga på. Och självklart gör ni det. ni är patetiska och allmänt tröga i huvudet.! Om det inte varit så att wilma funnits hade ni ju itne brytt er speciellt! Ni är sorgliga vet ni de? Visst granis och christoffer va kompisar men nu blev det såhär. LEV MED DET! va ni än säger gör dom inte slut ändå. Ärligt, tror ni dom bryr sig om er? Ni är bara allmänt glada för att emelie äntligen gjort något ni kan klaga på. Eftersom hon varit så duktig innan. Ni är fasen sorgliga.

2008-02-26 @ 11:22:48
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n