Måndag

Ja och så var denna måndag slut, en helt meningslös dag, har varit hemma och inte gjort ett piss. Kan vara för att jag har haft träningsvärk och inte orkat anstränga mig för att göra något också. Tessan tyckte jag skulle komma dit och kolla på film eller något då hon låg hemma och var sjuk, men det är för lång att åka så jag orkade inte det haha.
Fick sms av Eddie från lumpen nu på kvällen och han frågade om jag skulle med ut på krogen imorgon för han fyller år och ville ut med mig och några till för att fira. Så imorgon blir det lite fest igen=) Blir jobbigt för Eddie bara som ska tillbaka till lumpen igen efteråt haha:D Men det är sånt man får ta ibland;) Det är ju inte varje dag man fyller 20 år, och för er som inte vet och vill veta så är Eddie även Emelies halvbror som bor i Norrköping och gör lumpen med mig. Vi var i samma pluton i Karlskrona så jag lärde känna honom hyfsat bra och vi har varit ute många gånger i stockholm och haft kul:D Roligare person att festa med finns nog inte haha:D
Tror nog att han kommer sjunga Karaoke imorgon, för det brukar han göra varje gång haha:) Ser fram emot morgon dagen och tror det kommer bli sjukt kul:D Micki ska också med och vi ska försöka få med oss några fler och sen kommer nog Eddie få med sig ett par personer från lumpen också skulle jag tro:)

Thats all for now! Kommentera gärna lite också:)



2008-02-12 @ 01:58:15
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: maria

haha firren du är värsta partystimmet nu ;)

2008-02-12 @ 09:52:25
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Therese

ååhhmee. när jag är sjuk så festar ni igen. och mer fler dessutom.. taskigt.. =( :P aja. ha så kul iaf. du som sa att du kanske skulle sällskapa mig idag eftersom du inte kom igår..dumma:P
Puss och kram på dig..

2008-02-12 @ 12:40:01
URL: http://Theresemansson.blogg.se
Postat av: Anonym

usch för dig fuling

2008-02-12 @ 16:15:26
Postat av: Therese

men håll käften om att han är ful.. håll saker för dig själv ist!! fan vad irriterande..

2008-02-12 @ 16:20:01
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Anonym

usch för dig..
fattar du inte att du inte kan ha sx med emelie??

jag fattar inte vad både Therese och emelie ser hos dig eller vadfan du vill med dom..

2008-02-12 @ 18:06:03
Postat av: Anonym

du är så ful och du blir fulare när du själv tycker du är LILCASANOVA hahah

2008-02-13 @ 10:17:56
Postat av: Anonym

kan man vra fulare ochha bättre självförtoende? du tycker du är så satans snygg och allt.. men i själva verket är det bara en tro. Tycker oerhört synd om dig.. ochja, jag har blivit irriterad angående det här med dig och emelie.. stackars granis. Han förtjänar bättre än att hans lumparkompis knullar med hans tjej.. Fy och blä och SPOTT på dig.

2008-02-14 @ 11:35:26
Postat av: Emelie

UPPDATERA! ÄLSK!

2008-02-15 @ 23:58:40
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Anonym

ja jag bor kvar i orminge, hehe ser dig aldrig heller. Fast jag jobbar på helger och så, om jag e ledig så brukar det oftast vara full rulle iaf =)

2008-02-16 @ 10:42:32
Postat av: Emelie

Din jävla idiot ! jag hatar dig va ärlig istället sluta gå bakom ryggen på mig

2008-02-16 @ 12:25:34
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Therese

så bra. =)
jorå. det är bara bra med mig. =)
hur är det själv ? Puss

2008-02-16 @ 20:05:34
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n