Hemma över helgen!

Ja så var man hemma över helgen igen, denna vecka har bara varit slapp och tråkig i princip för min del. Jag fick inte ha utomhustjänst (pga att min lunga inte var helt återställd) så jag kunde inte vara med på utbildningen utom när vi hade teori. Så när dom andra var ute och sköt med p-skott så fick jag sitta på logementet och löka hela dagarna, och när dom hade fys på morgonen så fick jag och dom andra som inte kunde vara ute eller vara med pga andra hinder gå till gymmet och göra så gott vi kunde ifrån oss där.
Så det finns inte mkt att skriva om den gångna veckan faktiskt. I måndags kväll åkte jag hem till Tessan och hälsade på henne, vi kollade på något som gick på tv och käkade bara i princip. Sen Tisdag kväll gjorde jag inget då jag somnade hur tidigt som helst:O

I onsdags eftermiddag åkte jag in till Västerhaninge och träffade Emelie, vi skulle åka till Haninge för att käka och kolla i affärer bara, vi gick runt där och kollade på allt möjligt, pratade och hade kul tillsammans:) Kom tillbaka till berga vid 19-20 tiden på kvällen och var trött så jag gick och la mig hyfsat tidigt då också.

Torsdagkväll hände det inte något alls, förutom att en liten Hakan kom och hälsade på oss strax efter 22 tiden och pratade på som aldrig förr haha:D Det var kul att se honom med tanke på att jag inte sett honom sen den 31 december på sös. Han kommer tillbaka i tjänst lagom till den 7 Mars så då blir det roligare i lumpen igen;)

Fredag: Fick sätta på mig min permisuniform efter lunch för att jag skulle hinna få på mig den innan vi skulle hem för jag skulle till PVkonsulenten och läkaren innan vi slutade för dagen. Det gick bra och läkaren sa att jag var på bättringsväg så nu får jag börja fysa men inte börja bära tung pakning på engång då det kan bli som en chock för kroppen att få både fys och bära tungt på engång så hon sa att jag skulle börja bära sen när jag börjat få en hyfsat bra kondition igen. Och nu sitter jag här hemma och väntar på att Emelie ska komma hit. Hon är väl här lagom till 18 tiden skulle jag tro. Vi ska nog kolla på film eller något senare ikväll men vad vi ska göra innan vet jag inte ännu, det får vi se.

Ska lägga ut en bild på mig i permisuniformen sen också!



2008-02-22 @ 16:55:44
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas ni får en trevlig kväll! Ska Wilma vara med er?

Anna

2008-02-22 @ 17:54:52
Postat av: Anonym

du är patetisk och orehört ful.
tycker synd om andreas och hur kan du förstöra något så fint? räcker det inte att bara ha tessan? måste du gå och förstöra något bara aför ATT? GE DIG FISKJÄVEL

2008-02-22 @ 22:24:28
Postat av: S

Undrar detsamma,då Wilma är sjuk och behöver både sin mamma&Pappa,inte att mamma väljer att åka iväg till sin nya kärlek,inget ont med det,men först skola och wilma är hos ngn annan och sen en mamma som flyr vidare till sin kärlek..Nej skärpning,ens barn går alltid först sen kommer allt annat!!
Och ja det kommer från hjärtat,jag är själv mamma och mitt egna liv har aldrig gått före mina barns välmående...har alltid hållt på Emelie,men nu sjönk hon verkligen i mina ögon....

2008-02-22 @ 22:25:55
Postat av: Isabella

Orka förstöra som du gjort mellan emelie och andreas. Läs hans blogg, blir så trött på sådana karlar som du!

2008-02-22 @ 23:34:14
Postat av: Saline

Går du och emelie bara runt i affärer jämt när ni ses? verkar så..

2008-02-23 @ 02:13:52
Postat av: Anonym

IDIOT

2008-02-23 @ 06:06:59
Postat av: Anonym

Aldrig hört om regeln att man inte stöter på kompisars tjejer?

2008-02-23 @ 11:10:11
Postat av: Anonym

du är en idiot. fattar du inte vad du har förstört? kanske delvid emelie som varit med och beslutat om dt här såklart men du borde veta bättre än att dela på henne och andreas. tänk inte på bara dej själv. fyfan för dej

2008-02-23 @ 11:25:21
Postat av: Fia

Förlåt för att jag säger det här: Men hur fan kan du leva med att du har förstört mellan andreas och emelie? Eller kan du berätta allting från början (om du vill såklart) eftersom vi läsare är ganska involverade i erat liv. Och enligt mej ser det ju ut som att du har tagit din ´polares brud.
SNÄLLA BERÄTTA FRÅN DITT PERSPEKTIV!

2008-02-23 @ 12:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n