Hemma igen:)

Ja så har man varit hemma igen, igår så åkte jag med Meko från lumpen och vi käka kebab i Västerhaninge och sen drog vi där ifrån och pratade lite på tåget innan han senare skulle av.
Jag väntade på att Emelie skulle bli klar så jag kunde åka in till stan och möta henne innan vi åkte till Sickla för att köpa nya inneskor till mig och försöka hitta någon present till mig också. Hittade ett par skor men någon present blev det inte då jag inte hitta något som jag ville ha. När vi kom hem till mig sen så satt vi och pratade lite och hade det trevligt:)

Efter att vi käkade middag vid typ halv 10 så satte vi på film, den som vi inte hann se klart senast hon var här för att vi somnade båda 2 typ direkt efter att filmen började, och denna gång så somnade hon när det var typ 10 minuter kvar av filmen haha.

Idag så sov vi kanske lite för länge men jag var så sjukt trött och orkade inte riktigt gå upp ur sängen. Men när vi väl kom upp båda 2 så käkade vi frukost och sen åkte vi in till stan för att hon skulle åka till sin mamma och hämta skor och lite andra saker innan hon åkte tillbaka till Nynäshamn.

Ikväll ska jag, Micki och Alex dra till Viper Room, och Tessan skulle kanske också följa med. För tillfället ser det ut som att hon kommer hänga med iaf så det kommer säkert bli skoj:) Det var länge sen vi var ute med Alex och det brukar alltid vara kul när man är ute med honom:)

Lägger in lite bilder som jag tog när jag var kvar på muskö!

That's all for now then!



2008-02-09 @ 19:30:02
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: maria

Ta hand om in pingla nu firren :D haha

2008-02-09 @ 20:09:17
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: maria

min ska de stå höhö

2008-02-09 @ 20:09:40
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Mist

haha går ni på viper room? shit det är ju värsta b-stället!

2008-02-09 @ 21:46:21
Postat av: maria

haha bästa fyllesamtalet jag fått hitills ;)
Firren is going raandom haha...
haha, satan att jag inte spelade in :P

2008-02-10 @ 12:03:34
URL: http://mariaorre.blogg.se
Postat av: Therese

Mist: Vi drog aldrig till Viper room. det var bestämt så , men vi gick aldrig dit.

2008-02-11 @ 12:35:34
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Snygggast I stan

EGOOO, lägger ut massa bilder på dig själv när d inte ens ser bra ut

2008-02-12 @ 10:25:21
Postat av: Anonym

hahahaah precis.. ful som stryk.

Tycker synd om emelie ibland. hur hon kunde göra ett sådant fel.. HAH

2008-02-12 @ 11:17:10
Postat av: G

Asså shit, orka bry sig om hur snubben ser ut, bara för att ni inte finner honom attraktiv betyder det inte att Emelie inte kan göra det....hihi var bara tvungen att komentera...LOL

2008-02-12 @ 12:03:06
URL: http://Darkandlovely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n