Helgen

Jag har varit dålig på att uppdatera under veckan och helgen men ska skriva mera sen när jag har mer tid, i fredags var jag ute på krogen med Tessan och Micki. Det var hur kul som helst, som det är varje gång jag är ute med micki och från början skulle det bara vara jag och tessan, jag tror det hade blivit kul det med då hon ofta brukar vara rolig så:) Men den kvällen blev helt lyckad:D Och så var det dom 2 som var först med att säga grattis sen då dom började sjunga för mig direkt efter 12slaget och fick med några andra som sjöng med. Haha lagom pinsamt när man sitter på krogen:O haha:D Men det blev kul ändå som sagt:) Och sen på igår så firades jag av pappa och några till här hemma:) Fick blommor och ett litet kuvert med ett kort i där det stod "GRATTIS på 20-årsdagen och nu är du bilägare! Kramar Pappa o. Niclas" och bilnycklarna får jag när jag kommer hem nästa vecka:D Fick en blyertsgrå volvo 740:D Så nu ska jag plugga ordentligt för att ta körkortet så fort som möjligt iaf;) Men undertiden jag ska ta körkortet har jag ju tid att fixa med bilen så den blir så bra som möjligt tills jag tar körkortet:D
Ska få mer presenter av t.ex. mamma, farmor och farfar m.fl när jag åker hem till dom under någon ledig tid sen:)
Var även på systemet för första gången och handlade, haha det kändes sjukt och man känner sig lagom gammal efter det haha:D
Emelie var också här och hälsade på och sa grattis och fikade med oss:) Senare på kvällen låg vi och kollade på film, vi kollade på pirates of the caribbean svarta pärlans förbannelse och började se på pirates of the caribbean död mans kista, men jag somnade efter typ 5-10 min och hon somnade också mitt i filmen någongång, men det var en rolig kväll trots allt:D

Idag har det inte hänt så mycket jag sov väldigt länge och sen låg vi mest i sängen och pratade innan vi bestämmde oss för att gå upp:) Hon åkte hem senare på eftermiddagen och jag följde med henne till centralen och sa hej då där, sen bestämmde jag mig för att åka hem för att packa sen åka till lumpen men fastnade vid datorn ett tag först och ska åka till lumpen om ett tag iaf:)

Det har varit en kanonbra helg helt enkelt, enda som inte gick enligt planerna var kvällen med Sofie, men vi får ta den en annan gång då det finns mera tid över:D

Ska försöka uppdatera mer ordentligt nu i veckan då jag ska vara på muskö och har mer tillgång till dator där iaf:)

Hoppas att ni alla har haft en bra helg:D

Här är lite bilder från fredagen!




2008-02-03 @ 21:07:01
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

bra uppdatering :D det var supertrevligt på krogen :D tack för i fredags :D

2008-02-03 @ 21:37:36
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Sara

Vidhåller du fortfarande att ni bara är kompisar? Och isf, brukar du sova tillsammans med dina vänner?

2008-02-03 @ 22:48:29
Postat av: Christoffer

Ja jag brukar sova tillsammans med mina vänner, brukar inte du göra det eller? Aldrig sovit över hos en kompis? isf tycker jag bara synd om dig.

2008-02-03 @ 22:51:09
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: Nathalie

tycker det är konstigt om ni bara är kompisar å andreas å emelie är tillsammans, vrf sover hon då hos dig när han är hemma så lite ? njae tror som alla andra, du å emelie är ihop !

2008-02-03 @ 23:44:12
Postat av: G

Hahah jag håller med Nathalie....Ni är defnitivt ihop,eller så har ni haft sex....någonting är det iallafall.

Det är så sjukt illa....måste faktist säga det om det nu är så det ligger till.

Bättre att erkänna det nu;(

2008-02-03 @ 23:55:24
URL: http://Darkandlovely.blogg.se
Postat av: Sarah N

Ge er!!

Inte sören basunerar ni ut vem ni knullar varför skulle han isf göra det om så nu råkar vara fallet?
Det är för den delen bara småungar som inte kan sova hos sina kompisar, kille eller tjej, utan att det behöver betyda ngt. *trams*

2008-02-04 @ 09:31:06
Postat av: Frida

Jag är 21, och jag skulle inte bli så glad om min sambo sen två år tillbaka sov hos en annan tjej.. även om han sa att de bara var vänner. Detsamma gäller honom, han skulle inte direkt uppskatta om jag sov hos en killkompis..

2008-02-04 @ 17:16:53
Postat av: Julia

Jag tror snarare det är så att det Sarah N pekar på vara småungar, däremot sover över ofta hos kompisar hit och dit. Själv är jag 19, sambo - förlovad sedan 3 år tillbaka. Varken jag eller min pojkvän hade blivit glada på varandra om vi sovit hos ngn tjejkompis/killkompis. Möjligt att det har och göra med hur öppen relation man har (somliga kanske har det) men i vissa fall låter det bara... bortom intet att göra det med vänner i vuxen ålder.

MEN! Jag understryker en sista sak: att anklaga någon för något är heller inte någon annans problem än den det gäller. Har nu ägaren av denna blogg haft en tjej som sovit hos sig, så angår väl inte det läsarna? Att anklaga något utan vetskap är för mig lika oförståerligt som att sova hos en tjejkompis/killkompis när man har fast förhållande sedan länge.

Men det är min åsikt.

2008-02-13 @ 13:06:18
Postat av: Marie

Men alltså... Hon Emelie har väl varken pojkvän eller sambo så varför skriver ni om vad era sambos skulle tycka?
Det är ju helt ointressant och har ingenting alls med saken att göra.

2008-02-13 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n