Header

Satt och hade tråkigt så gjorde en header då jag inte har någon för tillfället, men är inte helt nöjd med den så kommer nog att göra en ny senare när jag har mer tid och orkar engagera mig mer på en sån sak;) Men ska som sagt göra om designen så jag tycker att det blir bra sen men jag kommer göra om lite i taget och tillslut så blir det nog klart, och jag blir nöjd förhoppningsvis;)

Så här ser den ut iaf (Så ni vet sen när jag byter någongång)

image23
Gjorde en till så jag lägger väl in den här också då:P Får se vilken jag använder.
image24

Ja den lär ju inte bli så värst mycket snyggare än sådär just nu då jag inte hade några bättre fonts just nu, måste börja leta upp lite nya såna så jag kanske kan börja göra headers m.m igen. Och kanske ta upp kontakten med några av dom jag prata mycket med tidigare när jag engagerade mig i design m.m på den tiden jag enbart la ner tid på mitt kära lilla WWT.NU som för tillfället ligger i ruiner och väntar på att lumpen ska ta slut så jag kanske kan ta upp det projektet igen, vet att det är vissa som saknar WWTGR och vissa som är glada att vi äntligen ligger nere.
Så får se om Friggo den gammle räven fortfarande har intresse kvar av att fixa till vår kära torrenttracker igen men från grunden då vi troligtvis har tappat allt för mycket folk för att köra en fortsättning på det gammla. Så vi får köra om från början och göra allt rätt, man lär sig av sina motgångar och vi har nog lärt oss ett och annat från året med wwt.nu och rabies.nu tiderna. Och lärde oss nog mest efter att vi slogs ihop och blev wwtgr:) Det var en hel del roliga stunder under året som jag höll på med wwt.nu men det var även en hel del tråkiga stunder men dom glömmer man ganska fort ändå.



2008-02-04 @ 02:01:35
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n