God Morgon!

Ja nu har jag sovit lite iaf och det är dags att gå upp och packa och röra sig mot lumpen om inte allt för lång tid. Tråkigt att man inte fick vara ledig längre men nu blev det som det blev och jag är ju ledig längre nästa gång så:)
Har lagt in ett antal nya bilder på bilddagboken nu:) Var ju väldigt länge sen jag uppdaterade den men nu har jag tagit mig tid att lägga in lite nytt, kan hända att vissa bilder fanns där innan men det spelar inte så stor roll om det finns två av vissa bilder. Ingen som dör av det ändå så.
Idag när jag kommer till berga ska jag byta om till dom hemska militära kläderna och sedan vara med på uppställningen 07.30 för att höra vad befälen har att säga sen gå upp till logementet och vänta på att klockan blir 09.00 då jag ska vara hos sjuksyster för att se om min lunga har blivit helt okej än så jag kanske kan vara med på lite mera utomhustjänst saker? Börjar bli lite långtråkigt att bara sitta i kuren typ hela tiden men inte mycket att göra åt efter att man har punkterat lungan för lite över en månad sen.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva då jag tycker jag uppdaterade nyss men jag lovade att jag skulle bli bättre på att uppdatera så det gör väl inte så mycket;)
Lägger även in en bild då jag lovat att bli bättre på att lägga in lite bilder.

Glöm inte bort att kommentera!





2008-02-04 @ 03:48:13
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

haha. bra att du har upptaderat.. och du som tyckte att jag också skulle göra det, har gjort det nu också :D ha det så "kul" i lumpen nu så hörs vi nån dag.. Puss och kram vännen..

2008-02-04 @ 14:49:17
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n