Dålig uppdatering

Ja nu har jag varit dålig med uppdateringen igen, men har varit för trött för att skriva och när jag inte har varit trött har jag gjort något annat som tagit upp min tid.

I lördags kom vi aldrig till Viper room och Alex bangade för han skulle träffa någon tjej istället så det blev bara jag, Tessan och Micki. Samma gäng som var ute på min födelsedag. Micki tyckte vi skulle dra till kickis istället för Viper och Tessan tyckte tvärtom, men det blev kickis tillslut iaf och det var väldigt mycket folk där så det var faktiskt riktigt kul den kvällen ändå:) När vi kom dit så var det melodifestivalen på storbildsskärmen där inne så jag gick till spelautomaterna för att spela bort mina 30 kr jag hade i mynt, men istället så vann jag 100 kr för efter att jag vunnit 100 kr så sket jag i att spela mera och gick och köpte 4 cider som jag och Micki delade på, och Tessan köpte sin smirnoff Ice som vanligt;) Efter våra cider så köpte jag och Micki en varsinn shotbricka och körde ett race för att se vem som var snabbast, vi kom lika men om jag ska vara ärlig så vann han egentligen för jag hade en liten skvätt kvar i ena glaset efteråt, men han tyckte det blev lika iaf.
Vi dansade och sjöng med lite i vissa låtar som man kände igen, och hade hur kul som helst:D Vi gick från kickis vid 1-2 tiden och gick in på donken för att käka lite innan vi drog hem.
Jag och Tessan kom hem till mig strax efter 3 och vi somnade typ direkt när vi kom hem, iaf jag gjorde det. Hon väckte mig vid kvarti 11 igår för att fråga om hon fick låna duschen innan hon skulle åka.

I Söndags så åkte jag med Tessan till slussen för hon lyckas alltid ta fel tunnelbana annars, och sen tog jag bussen tillbaka. När jag satt på bussen kom Natta på samma buss som jag inte träffat på snart ett år och inte pratat så jätte mycket med på senare tid, så vi satt och prata typ hela resan. Det var kul att träffa henne igen iaf:)
Framåt kvällen så tyckte pappa att vi skulle åka ut till Ingarö så jag kunde titta på bilen som jag fick förra veckan, men det blev inte så mycket kollande på bilen för vi fikade, kollade på tv och så gosade jag med min gamla hund lite istället, sen var det försent för att gå ut och kolla på den. Men får ju tid att göra det sen igen:)
När vi kom hem från ingarö var jag tvungen att gå direkt för att komma i tid till Innebandyträningen, det var kul att köra innebandy igen, men eftersom jag inte är helt återställd så var det många korta perioder jag var med, direkt när jag fick ont gick jag av och fick sitta och vila lite och sen in igen när det kändes bra.

Thats all for now!
image39



2008-02-11 @ 15:59:49
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

åhh. vill också träffa Knutte!!! :( han är bara så underbar den hunden!
snällt av dig också att följa med till slussen. efter alla år hittar jag fortfarande inte rätt. men inte konstigt med alla linjer som går hit och dit ! :P

2008-02-11 @ 16:06:08
URL: http://theresemansson.blogg.se
Postat av: Denise

hoppas du gosade lite från mig med, har inte träffat mina babes på jätte länge =)

2008-02-15 @ 22:32:58
URL: http://denisehogstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n