Söndag

Är dålig uppdatering av min blogg nu för tiden men det beror på att jag jobbar så mycket nu för tiden i veckorna och är för trött för att skriva när jag kommer hem, i veckan har jag jobbat från 09.00-19.00 varje dag och varit helt död när jag kommit hem. Har lärt mig att köra truck nu i veckan, det är sjukt kul att köra den iaf:) Har börjat bli lite mer ordning på lagret och i butiken nu, har fått lite hjälp att få ordning på vissa delar i butiken då några leverantörer har hjälpt mig en hel del i veckan.
I helgen har jag varit med Emelie och Wilma och vi har inte gjort så mycket bara tagit det lugnt och så har vi kollat lite på film och haft det mysigt:) Imorgon åker jag till Kanarieöarna också:D Ska bli hur kul som helst och så får jag ju vara en massa med mina syskon och resten av familjen och alla som ska åka med:) Så jag åker härifrån runt 5 eller halv 6 imorgon bitti och är på arlanda runt 7 tiden:) Så skulle jag möta mamma och alla dom där vid ingången eller något:) Så kommer inte bli någon uppdatering alls om jag inte säger åt någon att skriva åt mig eller sätter mig vid en dator där nere.

Det ska iaf bli skönt att ta det lite lugnare nu i en hel vecka, sen när jag kommer hem så blir det full fart igen och sen köpa dom sista julklapparna också:)




2008-12-07 @ 13:24:33
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: overallt

har du sett arenan hela sverige kommer avundas? läs, tyck till och bevaka på www.overallt.blogg.se!

2008-12-09 @ 22:45:21
URL: http://overallt.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad fin bil :)

2008-12-11 @ 16:59:59
Postat av: Linn

gud i himmelen, vilken otroligt fin bild på er!

2008-12-17 @ 08:43:44
Postat av: Robert

Skönt att se att du heller inte skriver blogg nu:D



Blr knappt tid till det när man jobbar:P

2008-12-17 @ 16:42:40
URL: http://robertcop.blogg.se/
Postat av: gabriella

nu är det inte värt att kolla din blogg, suck.

2008-12-20 @ 22:20:18
Postat av: Nadia

hejsan, hoppas du mår bra, undrar bara, haru inga nya bilder, bloggen känns så tråkig o läsa numera(obs.inte förr) dvs. du har oftast rinnande texter eller gamla bilder,



ha en fortsatt lyckad dag, och lycka till med allt :)

2008-12-22 @ 14:10:52
Postat av: Julia

Fin bild tycker jag :)



Köpt något fint till henne i julklapp?

2008-12-23 @ 14:39:53
URL: http://juliabergdahl.blogg.se/
Postat av: naddie.

gullig bild på er :)

2008-12-28 @ 16:43:14
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n