Snart nyår:O

Vissa dagar går sjukt fort, iallafall dom man vill ska gå sådär sjukt sakta. Nyårsafton närmar sig och jag har inte planerat något ännu och pga det börjar man känna sig stressad, brukar dyka upp något så småning om men det är ändå stressigt och när jag jobbar mesta dels av tiden just nu känner man sig mera stressad, för när man är på jobbet har man inte tid att tänka på sånt precis.

Idag fick jag sluta 2 timmar tidigare för att det var så lugnt på jobbet och var en av dom som hade turen att få sluta lite tidigare:) Nu ligger jag i sängen och funderar på att sätta på en film att kolla på innan jag somnar men hittar ingen jag vill se på, för alla filmer jag har är såna man vill se med någon. Imorgon ska jag kanske få mina julklappar av Emelie då jag glömde att ta med mig dom idag när jag åkte där ifrån, men det beror på om hon har tid och ork till det imorgon. Så får se hur det blir med det helt enkelt.

Har inga nya bilder att lägga in då min mobil är på lagning och jag inte har någon annan kamera heller. Vad har ni för planer över nyår då?


Vill bara ligga och krama om dig just nu älskling:)<3



2008-12-29 @ 19:51:43
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Du som brukar åka till din mamma? inte så iår?

2008-12-29 @ 22:31:16
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n