1 dag kvar av 2008!

Jadå börjar denna dagen lida mot sitt slut också, har varit full fart hela dagen på jobbet idag, mycket fyrverkerier har vi sålt och har en hel del kvar ändå, men många sorter som börjar ta slut nu:O Ett tag var vi hur många som helst som jobbade där ute och det var spring fram och tillbaka i ungefär 2 timmar sen blev det lite lugnare iaf:P Kom även lite folk som man känner som köpte fyrverkerier idag, iofs inte så konstigt då dom flesta jag känner åker till brisak och köper sina fyrverkerier om dom ska ha något. Kom precis hem från jobbet, känns som att man bor där då man är hemma max 9 timmar om dagen:P Så nu ska jag göra middag till mig, får se vad man hittara på. Måste vara något gott och enkelt då jag ska ha det som matlåda imorgon också, sen hoppas jag att det dyker upp några roliga planer inför kvällen efter att man jobbat också:)

Nej om man ska ta och göra den där maten och sen lägga mig och kolla på en av sagan om ringen filmerna efter det, det är lätt att somna till iaf har jag kommit på:P Hoppas ni har köpt massa roliga fyrverkerier och får en superbra nyårsafton om jag inte skriver något imorgon:)



2008-12-30 @ 22:03:44
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Beskriv min blogg med ett ord! http://theresemansson.blogg.se

2008-12-31 @ 00:17:14
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe ja de är superlätta att somna till då det aldrig händer något =D

2008-12-31 @ 00:40:45
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Camilla

Gott Nytt År!! :)

2008-12-31 @ 16:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n