Wallberg Bloggar :O

Ja så har man då skaffat en sån här blogg efter att folk har tjatat på mig länge, även fast jag är värdelös på att komma på saker att skriva. Men jag gör väl ett försök och ska försöka vara en aktiv bloggare.

Lite snabbinfo om mig.
Mitt namn är Christoffer Wallberg och jag bor i stockholm, är 19 år (Fyller 20 den 2 feb:P) och jag gör Lumpen på berga och muskö som ligger i närheten av nynäshamn/västerhaninge.
Dom flesta av mina vänner kallar mig för Fisken.

Varför kallas jag för Fisken?
Ja det är en bra fråga med ett svar som inte ens hälften av dom som fått höra fattar något av iaf så.
Men det är så att jag var den som "fiskade" på innebandy matcherna då det var min uppgift, och så började några i laget kalla mig för fisken och sen spred sig det till dom flesta jag känner och nu kallas jag mest för Fisken av mina civila vänner och inom lumpen kallas jag såklart för Wallberg för det är vad dom flesta vet att jag heter, det är kanske 4 personer max som vet vad jag heter i förnamn här så. Men det är bara ett gäng nötter i närskyddskompaniet så;)

Det var allt för nu iaf:P vet inte vad jag ska skriva så.



2007-12-08 @ 00:05:09
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n