Söndag

Satan vilken jobbig dag detta är och den kommer bara att bli värre. Jag är sjukt trött eftersom jag inte kom i.. hmm... säng eller rättare sagt somna i soffan innan klockan var ca 04.00 och skulle börja jobba igen vid 07.00.. så jag är lagom seg och trött idag.

Har kört lite med Volvon idag igen;) men har tagit det lungt med den idag då jag inte ville få överdrivet mkt skäll efteråt;)
Har suttit 2 timmar i vakten än och har 5 timmar kvar att sitta av senare idag.. och så hade vi en helt onödig skjutövning(enligt mig, då vi bara räknar poäng för skojs skull).
Men jag överlever nog då jag vet att jag får åka hem igen imorgon  på morgonen någon gång! FY FAN VAD SKÖNT DET SKA BLI:D:D

Ja vad ska man mer skriva nu då? det händer som sagt inte så mycket när jag är i tjänst här på muskö men jag försöker skriva något iaf då jag lovat folk att skriva så mycket som möjligt varje dag=)



2007-12-09 @ 13:30:42
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja du ska skriva varje dag har du lovat;) SÅ DET SÅ!

2007-12-09 @ 14:26:15
URL: http://ungmamma15.blogg.se
Postat av: Tessan

haha. bra att du tog det lugnt med bilen idag! :) och soooov mycket nu när du har permis.. ! hoppas vi kan ses nån dag. Puss.

2007-12-09 @ 21:28:26
URL: http://Theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n