Slö Tisdag.

Ja då var det Tisdag nu då, jag har nästan nyss vaknat och klockan är 13:00 =O Men jag är lika trött endå efter veckan som varit. Idag händer det nog inte så mycket då jag fortfarande är trött, men om jag orkar så ska jag nog vara med Tessan. Men jag vet inte vad vi ska hitta på isf, men något hittar man väl alltid på.

Vad kan man mer skriva då? hmm..
I veckan ska jag vara med Emelie någon dag iaf och sen på fredag har jag planerat att åka till min mamma som bor i Nyköping=)



2007-12-11 @ 13:14:20
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tessan

När du åker till din mamma på fredag får du ta och hälsa dom ifrån mig. Puss :)

2007-12-11 @ 14:09:29
URL: http://theresemansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n