Raderade texterna

Lördag (8 December 2007):

Har pratat en del med Emelie i telefon idag, och varje gång jag pratar med henne blir jag genast på mycket bättre humör:D Och så gör hon mig lycklig och hon får mig även att känna mig levande på något sätt. (Går inte att förklara detta heller då det inte är lätt att förklara en känsla med ord.) Men hon är underbar helt enkelt:)

Måndag (10 December 2007):

Träffade även Emelie en snabbis på stan:D Har saknat henne en hel del under veckan som varit så det känns lite bättre nu när jag fått se och krama henne lite iaf:) Det var en mysig men kort stund. Hoppas jag får vara med henne snart igen=)

---------------------------------------------------

Lägger in dom igen då jag inte bryr mig om vad ni tror och inte tror längre... tänker inte ändra på mina inlägg bara för att ni säger vissa saker, tänker stå för vad jag har skrivit från och med nu.

Sen era misstankar m.m tänker jag inte besvara på något sätt utan det är sånt ni kommer få veta med tiden antagligen, lär er att leva utan att veta allt om exakt alla!



2007-12-14 @ 13:34:36
Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: evii

du förstör, har du inte fattat det?

2007-12-14 @ 15:22:15
Postat av: Sara

Det enda jag kan tycka är att det renhårigaste är om man bryter upp från en relation innan man påbörjar en annan, annars tycker väl inte jag så mkt. Kärleken är oberäknelig.

2007-12-14 @ 15:24:32
URL: http://felicia07.blogg.se
Postat av: Anonym

det enda jag inte fattar är att ... du och andreas är väl kompisar? hur kan du då skriva sådana där saker, andreas blir ju knappast glad .. eller blir han? träffar din kompis flickvän och "myser" med henne! shit! FAN VA SJUKT!

2007-12-14 @ 17:25:09
Postat av: Cassie

Fan va alla lägger sej i, det är ju knappast vårat problem. Blir så irriterad..

2007-12-21 @ 15:40:32
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Anonym

fattar du, du förstör!

2007-12-21 @ 16:56:49
Postat av: Nathalie

men stor ide att klaga över att folk drar egna slutsatser när du skriver nåt sånt ? det fattar väl varenda människa att folk drar egna slutsatser . Dessutom märks det klart och tydligt att du är kär i Emelie .. Schyssta ni är mot Andreas

2007-12-21 @ 22:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n