Måndag

Ja då har man äntlig fått permision så man får åka hem från Muskö och sen även från berga.. Blev ett litet stopp på berga då vi blev tvingade att städa och tvätta bilen som vi åkte från muskö till berga med och sen städa på logementen också trots att vi inte ens har vart där en enda dag..

Gick runt lite på stan med Åberg och Elmborg, vi kollade i olika affärer efter julklappar åt folket man känner och gillar:)
Jag hittade inget sådär jätte bra men nu vet jag iaf vad jag ska köpa till ett par personer. (Nämner inga namn då det är lätt hänt att dom råkar läsa min blogg mot alla odds.)

*Raderad text*



2007-12-11 @ 00:57:23
Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright © 2014 Fisk33n